بازدید 3718
۳

فیروز بعدازباخت3بر0: برزیل هم هفت تا از آلمان خورد

هیچ کامپیوتری نمی‌توانست تجزیه تحلیل کند چطور برزیل در خانه‌اش در نیمه نهایی 7 گل خورد. امروز ما هم شرایط خوبی نداشتیم. تازه برزیل بدشانسی نیاورد اما ما بدشانسی آوردیم. در 28 سال مربیگری‌ام هیچگاه بی‌احترامی ندیدم اما امروز این اتفاق افتاد.
کد خبر: ۶۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 17 February 2017
سرمربی نفت آبادان گفت: بعد از دیدار امروز حالم گرفته است؛ تماشاگران فکر می‌کنند از ما متعصب‌تر هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده گفت: گل اول پدیده شانسی به ثمر رسید. روی گل دوم نیز شیرازه تیم ما با اعلام پنالتی برای پدیده پاشید. البته ما امروز 8 - 9 بازیکن را نداشتیم و مصدوم و مجروح بودند.

وی ادامه داد: اصلا به سقف یازده نفر هم نرسیدیم. هم کمبود بازیکن داشتیم، هم بد آوردیم و هم شیرازه کارمان پاشید اما زمان برای جبران داشتیم ولی فشار تماشاگر باعث شد تا بازیکنانمان از روند خود خارج شوند. آنها با سنگ پرانی اجازه کار را به ندادند و خود من هم از لب خط فرار کردم. مجبور بودم بنشینم که موقعی که نشستم ضریب امنیت بازیکنان پایین‌تر آمد.

سرمربی نفت آبادان گفت: با وجود همین مدافعانی که گرفتیم، همین الان هم کمبود دفاع داریم و امروز اصلا دفاع نداشتیم. جمعاً مدافعان میانی و کنار ما 5 نفر بودند و هیچ بازیکن ذخیره‌ای نداشتیم. از روز اول هم تلاش کردیم که این نقیصه را جبران کنیم.

کریمی گفت: از روز اول گفتم نیاز به بازیکن در خط حمله داریم و باشگاه هم تلاشش را کرد و چند گزینه هم مدنظر داشتیم اما با همه تلاش‌مان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. درباره شهباززاده با قلعه‌نویی صحبت کردم که او هم در نهایت نیامد.

وی یادآور شد: هیچ کامپیوتری نمی‌توانست تجزیه تحلیل کند چطور برزیل در خانه‌اش در نیمه نهایی 7 گل خورد. امروز ما هم شرایط خوبی نداشتیم. تازه برزیل بدشانسی نیاورد اما ما بدشانسی آوردیم. در 28 سال مربیگری‌ام هیچگاه بی‌احترامی ندیدم اما امروز این اتفاق افتاد.

سرمربی نفت آبادان گفت: در بازی با استقلال خوزستان طبق اظهار کارشناسان یک پنالتی برای ما نگرفتند. پنالتی که امروز برای پدیده گرفتند هم کمرشکن بود. گویا پنالتی را هم کمک داور به داور گفت و این صحنه جای بحث داشت. ما از داوری صدمه می‌خوریم و به شدت هم صدمه می‌خوریم. ضمن اینکه بازیکن ما اعلام کرد که به بازیکن حریف نخورده است.

وی یادآور شد: این تیم با قلب مردم گره خورده و شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و مذهبی دنبال سرنوشت تیم هستند.حالم گرفته است؛ تماشاگران فکر می‌کنند از ما متعصب‌تر هستند. دست مان خیلی بسته است. مسئولیت باخت هم با من است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عذر بدتر از گناه
آز قبل هم معلوم بود با آوردن فیروز کریمی اگر صنعت هم قهرمان شود ولی تیم شخصیت نخواهد داشت در آخر هم با تمسخر مردم آبادان خواهد رفت مگر دست نشان کم زحمت کشیده بود و کم غیرت و تعصب به فوتبال آبادان داشت نوع برخورد با ایشان رسم یک آبادانی اصیل نبود ولی معلوم شد عیسی زاده این غیرت و تعصب را نداره و دوباره صنعت را به دسته پایین خواهد برد
سالهاست فوتبال ایران در اختیار امثال این مربای حراف است و به همین علت تیم صنعت نفت از زمان حضور حاج فیروز از صغیر و کبیر 3 تا 3 تا گل میخورد و خون هواداران نفت را به جوش می آورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل