بازدید 2333

دستور ویژه تاج برای حل مشکلات اس خوزستان

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که فدراسیون فوتبال برای حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۶۶۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 19 February 2017
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که فدراسیون فوتبال برای حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال  درباره آخرین وضعیت حضور تیم استقلال خوزستان برای حضور در لیگ قهرمان آسیا گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال  تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نمایندگان فوتبال  ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال  آسیا عملکرد موفقی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و مذاکراتی با مدیرعامل و استاندار محترم خوزستان داشتیم و در نهایت قرار شد تا اقدامات و همکاری‌های لازم برای حمایت از این تیم به جهت حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد.

تاج اظهار داشت: در واقع تمام هدف ما این است که تیم‌های باشگاهی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط به مسابقات اعزام و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

تاج ادامه داد: استقلال خوزستان نماینده فوتبال ایران است و برای موفقیت این تیم و حل مشکلات آن دستور ویژه داده‌ام و از سازمان لیگ هم خواسته‌ام برای رفع دغدغه مالی استقلال خوزستان کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر