بازدید 2144

تنش مرزی بین پاکستان و افغانستان؛ 20 نفر کشته شدند

امروز دومین روز است که ارتش پاکستان مواضع تروریست‌ها در مرز مشترک با افغانستان را با سلاح سنگین هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن 20 نفر کشته شدند.
کد خبر: ۶۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 19 February 2017
امروز دومین روز است که ارتش پاکستان مواضع تروریست‌ها در مرز مشترک با افغانستان را با سلاح سنگین هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن 20 نفر کشته شدند.
 
 به گزارش فارس،امروز دومین روز است که ارتش پاکستان مواضع تروریست‌ها در مرز مشترک با افغانستان را با سلاح سنگین هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن 20 نفر کشته شدند.

روز گذشته بر اثر عملیات ارتش پاکستان در مرز افغانستان 37 نفر که گفته می‌شود از اعضای «تحریک طالبان پاکستان» و «جماعت الاحرار» بودند کشته شدند این در حالی است که امروز هم 20 شبه‌نظامی در درگیری با ارتش پاکستان کشته شده‌اند.

به گزارش داون، بعد از اینکه افغانستان با احضار مقامات پاکستانی به عملیات ارتش این کشور در مرز مشترک اعتراض کرد دو کشور روابط پر تنش را بار دیگر تجربه می‌کنند.

کابل اعتراض اسلام‌آباد مبنی بر حضور تروریست‌ها در مرز این کشور را رد و اعلام کرد ارتش پاکستان به این بهانه قصد نفوذ در خاک افغانستان را دارد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد نظامیان فقط تروریست‌ها را در مرز افغانستان هدف قرار می‌دهند.

بر اساس این بیانیه ارتش پاکستان مواضع گروه جماعت الاحرار را در منطقه لعل‌پور از توابع ولایت ننگرهار هدف قرار داده است.

در حال حاضر نظامیان پاکستانی 4 کمپ جماعت الاحرار در افغانستان را به طور کامل منهدم کرده‌اند و همچنان با توپ و سلاح سنگین مواضع این گروه را هدف قرار می‌دهند.

با بالا گرفتن درگیری‌ها در مرز افغانستان از مردم محلی خواسته شده است مناطق مرزی را تخلیه کنند.

ارتش پاکستان از مردمی که نزدیک مرز افغانستان ساکن هستند درخواست کرده است که هر چه زودتر این منطقه را ترک کنند.

بسیاری از مردم منطقه خیبر ایجنسی در حال ترک خانه‌های خود هستند این در حالی است که ارتش پاکستان خود را برای یک عملیات گسترده در مناطق مرزی آماده می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر