بازدید 6250

فروش برترین دامین ها در «دامین برتر»

کد خبر: ۶۶۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 20 February 2017
با افزایش علاقه افراد به حضور در فضاهای مجازی و استفاده از آن برای سرگرمی و همچنین رفع احتیاجات خود، صاحبان مشاغل بر آن شدند تا کسب و کار خود را در این عرصه جدید به مشتریان ارائه کنند و در این راستا اقدام به راه اندازی پایگاههای اینترنتی برای کسب و کار خود نمودند. از آنجا که دامنه یا همان نام یک پایگاه اینترنتی، اولین گام در معرفی حوزه کسب و کار هر شغل و حرفه ای ست، رقابت برای انتخاب یک نام تجاری مناسب برای صاحبان مشاغل پر رنگ تر شد و در نتیجه این موضوع به یک تجارت مهم و در عین حال جالب تبدیل گشت.
 
به عنوان مثال دامنه www.insurance.com در سال 2010 به قیمت 6/35 میلیون دلار، دامنه www.internet.com در سال 2009 به قیمت 18 میلیون دلار، دامنه www.360.com در سال 2015 به قیمت 17 میلیون دلار و دامنه www.fund.com در سال 2008  به قیمت 99/9 میلیون پوند فروخته شده است.
 
فروش برترین دامین ها در «دامین برتر» 
 
لازم به ذکر است که به دامنه های فوق در اصطلاح دامنه های (Premium)  گفته می شود دامنه پریمیوم   (Premium)  یا دامین برتر اصطلاحا به دامنه ای گفته می شود که به دلیل ویژگی هایی که در ادامه مطلب بیان خواهد شد از ارزش بسیار بالایی نسبت به دامنه های عادی برخوردار است و امکان ثبت آنها با مبلغ عادی یک دامنه امکان پذیر نمی باشد. در حال حاضر بازار بسیار وسیعی در زمینه دامنه ها وجود دارد و هر چه یک دامنه ارزش بالاتری داشته باشد ،رقابت برای ثبت آن نیز سنگین تر می شود. برای مثال دامنه car.com را با دامنه automotive4u.com  مقایسه کنید، مطمئنا به این نتیجه خواهید رسید که قیمتی که برای car.com  قرار است پرداخت شود به هیچ عنوان با دامنه دیگر قابل مقایسه نخواهد بود.
دامنه های پریمیوم (Premium) توسط یک شخص و یا یک رجیستری ثبت می شوند .
 
برای شناسایی دامنه پریمیوم (Premium) در سایت who.is آدرس دامنه خود را وارد نمایید تا در صورتی که به شما اعلام نمود این دامنه قبلا ثبت شده است و در حال حاضر با مبلغی بالایی به فروش میرسد به معنی آن است که این دامنه جز دامنه های پریمیوم می باشد . در این سایت قیمت انواع پسوند با آدرس مد نظر شما نیز به شما پیشنهاد داده می شود.
قیمت دامنه های پریمیوم (Premium) بستگی به تعداد حروف و عمومیت آدرس آن دامنه دارد و هر چه حروف کمتر بوده و عمومیت دامنه بیشتر باشد قیمت دامنه پریمیوم (Premium) نیز افزایش میابد و گاهی قیمت ها به میلیونها دلار هم میرسد که قبلا به نمونه هایی از آن اشاره شده است .
 
در همین زمینه پایگاه اینترنتی دامین برتر اقدام به راه اندازی مرجعی مناسب در ارتباط با دامنه های مختلف نموده است. این وبسایت محل امن و مطمئنی برای انتخاب یک نام تجاری منحصر به فرد و خاص در بازه های قیمتی مختلف، برای کسب و کار شما می باشد. در این پایگاه شما می توانید در صورت داشتن پیشنهاد قیمتی متفاوت در مورد یک دامنه با آنچه که روی سایت مندرج است، قیمت پیشنهادی خود را روی سایت ثبت نمائید.
 
از جمله مزایای این پایگاه می توان به مواردی همچون خرید آنلاین دامنه ها از طریق درگاه امن زرین پال، قابلیت ثبت قیمت های پیشنهادی شما، قابلیت دسته بندی دامنه ها بر اساس موضوع کسب و کار شما و همچنین بررسی مقالات مرتبط در زمینه دامنه ها اشاره نمود.
از برترین دامنه های ثبت شده در این پایگاه می توان به دامنه تجاری خاص www.alo.ir، www.fashion.ir و همچنین www.webtv.ir اشاره نمود.
 
برای مشاهده و خرید دامنه های درج شده روی دامین برتر می توانید به پایگاه اینترنتی www.domainbartar.com مراجعه نمائید.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر