بازدید 4780

شمخانی :آمریکا به پایان راه رسیده است

کد خبر: ۶۶۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 20 February 2017
دبیر شورای عالی امنیت مالی با اشاره اعتراف های رئیس جمهوری آمریکا گفت : این سخنان نشان می دهد که آمریکا به پایان راه رسیده است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار علی شمخانی روز دوشنبه در بازدید از بزرگترین کارخانه تولید ماکارونی وتنها پالایشگاه غلات کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: امروز تغییرمحتوایی در ادبیات مسئولان جدید و قدیم آمریکا نسبت به جهان ایجاد نشده و طیف ها و چهره‌های مختلف این کشور همواره رویکرد ستیزه جویانه ای نسبت به کشورهای مستقل دارند
 
وی افزود: البته اعترافات مبتنی بر واقعیت رئیس جمهور امریکا در خصوص وضعیت آشفته غرب و آمریکا موضوع جدیدی است که قبلا شاهد بیان آن از سوی سردمداران آمریکا نبودیم .
 
شمخانی گفت: این اظهارات نشان می دهد که تلاش آمریکا برای بزک نشان دادن چهره خود به پایان رسیده و اوضاع آشفته و نابسامان این کشور را نشان می دهد.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور تاکید کرد: اگرچه قضاوت قطعی در خصوص عملکرد هیات حاکمه جدید امریکا زود است لیکن روند فعلی نشان می دهد که در دوره جدید نیز تغییری در وضعیت آشفته این کشور ایجاد نخواهد شد .
 
شمخانی هدف از این بازدید را توجه به توسعه صنعت غذا ، بیان کرد و تقویت تولید داخلی با محوریت بخش خصوصی و خروج از رکود را 2 اولویت مهم در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و بقای خود در برابر هجمه وسیع و سنگین نظام سلطه و همزمان به منظور تحقق اهداف و آرمان های خود باید به طور پیوسته و پر شتاب بر توانمندی ها و قابلیت های خود بویژه در حوزه های مختلف اقتصادی بیفزاید.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کسب اقتدار ملی در گرو تحکیم ساخت درونی قدرت ملی است که با شکوفایی استعداد‌های درونی و با تکیه بر ظرفیتهای داخلی نظام محقق می شود.
 
شمخانی با بیان اینکه حوزه اقتصاد مهمترین و تأثیرگذارترین حوزه حیات اجتماعی است که نقشی ویژه و رو به گسترشی در ایجاد امنیت در سطوح ملی و بین المللی کشورها و پایداری آن دارد، خاطر نشان کرد: امنیت اقتصادی موجب بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در کشور می شود.
 
وی نقش صنعتگران و تولید کنندگان را دارای اهمیت ویژه برای استحکام بخشی به زیرساخت های اقتصادی کشور دانست و افزود با وجود ظرفیت های بی بدیلی مانند نیروی انسانی ماهر و نخبه، فرهنگ و تمدن غنی و در اختیار داشتن مواد اولیه مورد نیاز برای تولید مانعی در برابر پیشرفت و رونق اقتصادی به جز اقدامات مخرب نفوذی های اقتصادی و دشمنان ملت برای کاستن از اراده ملی در این بخش وجود ندارد.
 
شمخانی گفت: دولت با همکاری تمام بخش ها در تلاش است تا مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشته و زمینه های افزایش اشتغال و رونق را فراهم نماید.
 
وی افزود: بخش خصوصی نیز با بهره گیری از تولیدات دانش بنیان و گسترش تحقیق وتوسعه می تواند ظرفیت های جدیدی خلق و کارامدی و اثربخشی خود را توسعه دهد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بازدید خود از برخی کارخانه های استان البرز تصریح کرد: کیفیت محصولات ایرانی در تراز رقابت با برندهای جهانی است و از این حیث دولت و مجموعه بخش خصوصی می بایست تسهیلات لازم را به منظور افزایش صادرات و کسب سهم بیشتری از بازارهای منطقه و جهانی فراهم نمایند.
 
وی با بیان اهمیت تامین امنیت غذایی و تولید محصولات سالم برای جامعه با توجه به آسیب‌های محصولات تراریخته وارداتی خاطر نشان کرد: استفاده از فناوری های روز و مواد سالم مزیت صنایع غذایی داخلی است.
 
دریابان شمخانی گفت : اعتماد حاکمیت به بخش خصوصی و بسترسازی برای شکوفایی ظرفیت ها و رفع موانع، منجر به توسعه و ایجاد رفاه برای جامعه خواهد شد.
 
وی گفت: ما باید همگام با همتی که در دفاع از امنیت کشور معطوف می نماییم در اقتصاد و تولید نیز پیشگام باشیم.
 
شمخانی در پایان از تلاش ها و زحمات مجموعه مدیران و کارکنان سخت کوش بخشهای تولیدی وصنعتی تقدیر به عمل آورد.
 
در ادامه مرتضی سلطانی رئیس هیئت مدیره تنهاپالایشگاه غلات کشور با ابراز خرسندی از حمایت ها و پشتیبانی نظام وحوزه امنیت غذایی واجرایی کشور از تولید کننده گفت: ما موظفیم در مقابل این دلگرمی که مسئولان برای ما ایجاد کرده اند با تولید بهینه ومطلوب و حمایت از حق و حقوق کارگران ادای دین نماییم.
 
وی گفت : وقتی درست در حوزه تولید کار کنیم، نظام ،امنیت و مسئولان کشور پشت سر ماهستند و کمک می کنند.
 
رئیس هیات مدیره نخستین پالایشگاه غلات کشور گفت :مزیت کشور ایران صنایع تبدیلی است که هم می تواند ارزش افزوده ایجادکند و هم باعث ارز آوری برای کشور باشد.
 
سلطانی افزود برای اولین بار های فروکتوز آنزیمی 55 را به لحاظ دانش فنی بسیارربالا این توسط گروه دانش بنیان زر بومی سازی و تولید شده که هم در داخل و خارج از استقبال خوبی بر خوردار شده است .
 
وی با اشاره به اینکه محصولات ما با کفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی است افزود در زمان کوتاه بهره برداری از کارخانه موفق به صادرات به کشورهای مختلف شده ایم .
 
مدیر هلدینگ پالایشگاه غلات کشور با بیان اینکه صادرات این محصول جایگزین مناسبی بجای صادرات نفت خواهد بود و یک مدل دلگرم کننده در این بخش است افزود یک اشتغال پایدار و مویرگی در سراسر کشور نیز ایجاد خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس