بازدید 2912

اعتصاب کارکنان هواپیمایی آلیتالیا

در پی فراخوان اعتصاب خلبانان و خدمه پرواز، شرکت هواپیمایی ایتالیایی (آلیتالیا) 60 درصد از پروازهای داخلی و خارجی خود را حذف کرد.
کد خبر: ۶۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 20 February 2017
در پی فراخوان اعتصاب خلبانان و خدمه پرواز، شرکت هواپیمایی ایتالیایی (آلیتالیا) 60 درصد از پروازهای داخلی و خارجی خود را حذف کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی آلیتالیا در بیانیه ای فهرست 60 درصد از پروازهای حذفی داخلی و خارجی خود را برای روز پنجشنبه 23 فوریه (پنجم اسفند) در پی فراخوان اعتصاب 24 ساعته خلبانان و خدمه پرواز منتشر کرد. 

اتحادیه های کاری 'OSR FILT'-'CGIL/FIT'-'CISL/UILT' و 'UIL/OSR CUB trasporti ' برای روز پنجشنبه فراخوان اعتصاب داده و علاوه بر آلیتالیا کارکنان بخش زمینی و هوایی شرکت های هواپیمایی رایان ایر، ایزیجت و مریدیانا دست به اعتصاب خواهند زد. 

این اعتصاب در بخش های مختلف زمینی و هوایی از 4 تا 24 ساعت بطول می انجامد و شامل فرودگاه های کازله در تورینو، کاپودیکینو در ناپلی، تسرا در ونیز، لئوناردوداوینچی در رم ، لیناته و مالپنسا در میلان می شود. اتحادیه های کاری برگزار کننده این اعتصاب با دلایل مختلف خواستار بهبود شرایط کاری، تمدید قراردادها، مخالفت با تعدیل نیرو و مذاکراه با دولت هستند. 

شرکت هواپیمایی آلیتالیا پس از تجربه شش سال مشکلات شدید مالی و اقتصادی که بارها آن را تا مرز ورشکستگی کشاند، در ژانویه سال 2015 رسما با شرکت هواپیمایی الاتحاد ابوظبی ادغام شده است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر