بازدید 3845

تظاهرات مردمی در آمریکا با شعار علیه ترامپ

هزاران نفر همزمان با روز ریاست جمهوری در آمریکا به خیابان های این کشور آمدند و شعار سر دادند که «ترامپ رئیس جمهور من نیست».
کد خبر: ۶۶۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 21 February 2017
هزاران نفر همزمان با روز ریاست جمهوری در آمریکا به خیابان های این کشور آمدند و شعار سر دادند که «ترامپ رئیس جمهور من نیست».

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آمریکایی، هزاران نفر با پرچم ها و پلاکارد های مختلفی که اغلب در حمایت از مسلمانان و پناهجوها نوشته شده بود در خیابان های ده ها شهر بزرگ آمریکا دست به تظاهرات زدند.
 
آمریکایی ها روز دوشنبه شعارهای مختلفی از «منع ورود نه، دیوار نه» گرفته تا «دروغگو را استیضاح کنید» سر دادند؛ اما وجه مشترک این راه پیمایی ها که همزمان با سالروز تولد «جرج واشنگتن» نخستین رئیس جمهوری آمریکا رخ داد، این شعار بود که «ترامپ رئیس جمهور من نیست».
 
با گذشت یک ماه از به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا منتقدان از هر فرصتی برای نشان دادن اعتراض خود به سیاست های بعضا جنجال برانگیز دونالد ترامپ استفاده می کنند.
 
یکی از مهم ترین فرامین اجرایی اخیر ترامپ که انتقاد های بسیاری را متوجه وی کرد، فرمانی مبنی بر منع ورود اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی و یمن به خاک آمریکا بود.
 
رئیس جمهوری آمریکا که فرمان اخیرش به دست قاضی فدرال ایالت واشنگتن لغو شد و فرجام خواهی وی در دادگاه استیناف هم راه به جایی نبرد، اکنون نسخه ای بازنگری شده از این فرمان را در دست بررسی دارد و انتظار می رود که آن را در روزهای آینده امضا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر