بازدید 1553

چرا تعداد صندوق‌های انتخابات شوراها 10هزار عدد بیشتر است؟

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه ۶۵ هزار صندوق شوراها است و ۵۵ هزار صندوق ریاست جمهوری می‌باشد، گفت: ۱۰ هزار اختلاف به این دلیل است که صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری به صورت سیار هستند.ت الکترونیکی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 21 February 2017
به گزارش خانه ملت،قاسم میرزایی نیکو   در خصوص انتخابات اصلاح قانون انتخابات شوراها، اظهار داشت: شورای نگهبان 4 ایراد به اصلاح قانون انتخابات شوراها وارد کرده که هنوز جزئیات و موارد آن مشخص نشده است.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به علت بررسی لایحه بودجه سال 96 این قانون به انتخابات سال آینده نمی‌رسد، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید برنامه‌ریزی‌های لازم را تعیین کنیم و دور تعطیلات عید را خط بکشیم و هیئت‌‌های نظارت و اجرائی در کنار خبرنگاران و فرمانداری ها وارد روند برگزاری انتخابات شوراها شوند.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه 25 اسفند ماه هیئت‌های اجرائی و نظارت تشکیل می‌شوند، ادامه داد: روز شمار را نگهداشته بودیم تا وضعیت اصلاح قانون انتخابات تعیین شود ولی با ایرادهایی که شورای نگهبان وارد کرده، قانون و زمان بندی قبلی نجام می‌شود.

میرزایی نیکو با بیان اینکه 30 اسفند ماه تا 6 فروردین نیز ثبت نام از کاندیداها انجام می‌شود، متذکر شد: انتخبات الکترونیکی نیز در 11 هزار و 600 صندوق انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 65 هزار صندوق شوراها است و 55 هزار صندوق ریاست جمهوری می‌باشد، گفت: 10 هزار اختلاف به این دلیل است که صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری به صورت سیار هستند، از  تعداد صندوق های شوراها یک ششم را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کنند./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار