بازدید 1441
آیت‌الله محمدحسن فاضل‌گلپایگانی

مجمع نیروهای مردمی انقلاب لبیک به رهبر معظم انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حرکت روز پنجشنبه نیروهای انقلابی لبیک به رهبر معظم انقلاب برای حفظ روحیه انقلابی و لبیک به آرمان‌های حضرت امام (ره) است چرا که این انقلاب باید مانند آغاز به راه خود ادامه دهد.
کد خبر: ۶۶۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 21 February 2017
به گزارش فارس،آیت‌الله محمدحسن فاضل‌گلپایگانی (زالی) نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در  با اشاره به برگزاری مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی در روز پنج‌شنبه پنجم اسفندماه اظهار داشت: ما انقلاب کردیم و این انقلاب باید در تاریخ ماندگار باشد لذا ما باید همواره نیروهای انقلاب را شناسایی و کار تشکیلاتی کنیم و این نیروها باید از روحیه قوی و بالایی برخوردار باشند.

آیت‌الله فاضل‌گلپایگانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حفظ روحیه انقلابی تأکید کرد: همه ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و از مجلس و دولت تا حوزه‌های علمیه شامل این فرمایش مقام معظم رهبری هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با گذشت زمان ممکن است برخی افراد روحیه انقلابی خود را از دست بدهند، خاطرنشان کرد: اقدام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روز پنج‌شنبه اقدام بسیار به‌جایی است.

وی تأکید کرد: این حرکت نیروهای انقلابی در واقع لبیک به رهبر معظم انقلاب برای حفظ روحیه انقلابی و لبیک به آرمان‌های حضرت امام (ره) است چرا که این انقلاب باید مانند آغاز به راه خود ادامه دهد.

آیت‌الله فاضل‌گلپایگانی بر همین اساس افزود: بنابراین برای ادامه مسیر لازم است که نیروهای انقلابی در صحنه حاضر باشند تا هم دشمن بیرونی به کشورمان طمع نکند و هم بتوان به تثبیت وضعیت داخلی پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار