بازدید 2501
بحیرایی خبر داد

تشکیل هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها در ۷۰ درصد از شهرستان‌ها

دبیر اجرایی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تشکیل هیئت‌های نظارت در بیش از ۷۰ درصد از شهرستان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 21 February 2017
به گزارش تسنیم، حسین بحیرایی دبیر اجرایی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: با انتصاب هیئت‌های عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان، روند صدور احکام دبیران اجرایی استان‌ها در حال پایان یافتن است و در این بین تنها احکام دبیران اجرایی سه استان هنوز صادر نشده است.

بحیرایی با اشاره به صدور 90 درصد از احکام دبیران اجرایی هیئت‌های عالی استان خاطرنشان کرد: پس از صدور احکام اعضای شورای عالی نظارت بر استان‌ها متشکل از نمایندگان هر استان توسط رئیس هیئت مرکزی، روند صدور احکام دبیران اجرایی با معرفی رئیس هیات هر استان آغاز شد و هم‌اکنون فقط برای سه استان تهران، فارس و قزوین در انتظار معرفی افراد صلاحیت‌دار برای صدور احکام دبیران اجرایی هستیم.

وی از تشکیل و راه‌اندزای 65 درصد از هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از میان 31 استان احکام اعضای ناظر بر انتخابات شوراها در شهرستان‌های استان‌های بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه و لرستان هنوز صادر نشده که با پیگیری‌هایی که در حال انجام است ظرف چند روز آینده همه این احکام صادر خواهد شد.

دبیر اجرایی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تصریح کرد: پس از تکمیل اعضای هیئت‌های استان و شهرستان طی چند روز آینده، آموزش اعضای هیئت و ناظران مهمترین اولویت بعدی ما خواهد بود. طبق زمان‌بندی، پیش از این جزوات آموزشی را تهیه کرده‌ایم که ضمن آموزش‌ در استان‌ها و شهرستان‌ها، این جزوات در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر