بازدید 2633

رکوردشکنی سیتی و موناکو در دیداری جذاب

پس از پیروزی رئال مقابل سوارووسکی تیرول در سال 1990 با برتری 9-1 که 10 گل در یک بازی داشت، در سال 1992 فرمت بازی ها تغییر یافت و پس از آن، دیدار شب گذشته بیشترین تعداد گل در دیدار رفت مرحله حذفی چمپیونزلیگ را به همراه داشته است.
کد خبر: ۶۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 22 February 2017
تقابل دو تیم منچسترسیتی و موناکو با 8 گل، رکورد جدیدی در تعداد گل های به ثمر رسیده در دیدارهای رفت مرحله حذفی چمپیونزلیگ به ثبت رساند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، پس از پیروزی رئال مقابل سوارووسکی تیرول در سال 1990 با برتری 9-1 که 10 گل در یک بازی داشت، در سال 1992 فرمت بازی ها تغییر یافت و پس از آن، دیدار شب گذشته بیشترین تعداد گل در دیدار رفت مرحله حذفی چمپیونزلیگ را به همراه داشته است.
 رکوردشکنی سیتی و موناکو در دیداری جذاب
با این حال نباید فراموش کرد که 4 بازی دیگر نیز در مراحل مختلف با اختلاف 8 گل به پایان رسیده اند. پیروزی 7-1 یونایتد مقابل رم در سال 2007، پیروزی 7-1 بایرن مقابل اسپورتینگ لیسبون در سال 2009 و پیروزی 7-1 بارسا مقابل لورکوزن نتایج مشابهی بودند که در دیدارهای رفت مرحله حذفی به ثبت رسیدند.
 
تنها دیدار لیون و وردربرمن که با برتری 7-2 لیون به پایان رسید، بیش از دیدار سیتی – موناکو گل داشته که البته این دیدار، دیدار برگشت بوده است. در جدول زیر، پرگل ترین بازی های چمپیونزلیگ پس از تغییر فرمت آن در سال 1992 را مشاهده می کنید.
رکوردشکنی سیتی و موناکو در دیداری جذاب 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار