بازدید 41656
۷
بسته خبری «تابناک»؛

ادعای عجیب بقایی درباره علت آزادی اش از زندان/ سرقت هالیوودی در بزرگ راه های تهران/حساسیت آیت الله جنتی درباره یک تخلف انتخاباتی/ اعلام اسامی 21 نامزد جمنا/ ارزان ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران چه کسی است؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «واکنش کنایه‌آمیز باهنر به کاندیداتوری بقایی»، «کنایه کیهان به مشاور رئیس‌جمهور»، «پای «اکبر جوجه» هم به کمیسیون اصل ۹۰ باز شد»، «قول وزیر نیرو به مردم خوزستان» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 23 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انصراف قطعی باهنر، چمران و حدادعادل از کاندیداتوری

دستجردی، سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: از افرادی که برای کاندیداتوری انصراف دادند، باهنر، چمران، بنده و حدادعادل قطعا اعلام کردیم کاندیدا نخواهیم شد. قالیباف جز ۲۷ نفری است که قرار است در مورد او رای‌گیری شود. البته باید گفت جزو ۵۰ نفر حجت‌الاسلام رییسی هم قرار داشت اما اطلاع ندارم تا اکنون انصراف دادند یا خیر.

 

واکنش کنایه‌آمیز باهنر به کاندیداتوری بقایی

باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به اینکه نظر شما درباره اعلام کاندیداتوری آقای بقایی چیست، گفت: من وارد این بحثها نمی‌شوم، از خودش بپرسید، کجاست؟ بعضی‌ها آهن هستند و آهن‌ربا می‌تواند جذبشان کند، بعضی‌ها چیز دیگری هستند و آهن‌ربا نمی‌تواند جذبشان کند.

 

کنایه کیهان به مشاور رئیس‌جمهور

روزنامه کیهان از توییت اخیر حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 انتقاد کرد. این روزنامه آورده است: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت: جامعه معمولا به رئیس‌جمهور دو دوره فرصت می‌دهد. ‌حسام‌الدین نوشت: «توصیه به کسانی که می‌خواهند دولت را آباد کنند؛ برای مبارزه با ضد انقلاب، از برخورد با انقلابیون آغاز نکنید. جامعه معمولا به رئیس‌جمهور دو دوره فرصت می‌دهد. دور اول به امید تغییر و دور دوم از ترس تغییر. شعار تغییر یا یک دوره زود است یا یک دوره دیر». ترساندن مردم از تغییر و آینده بدون حضور مدیران فعلی دولت، روش فریبکارانه‌ای است که برخی مدعیان اعتدال، از مدعیان اصلاح‌طلبی به ارث برده‌اند؛ این روش هر چند برخی مواقع جواب داده، اما در مقاطعی نیز جواب نداده است همچنان که در سال 84 اتفاق افتاد. به نظر می‌رسد امثال آقای آشنا به جای توئیت بازی یا ارعاب و التماس برای ابقای به هر قیمت دولت، باید به عنوان مشاور در این‌باره بیاندیشد که چرا مقبولیت آقای روحانی و دولت وی طبق نظرسنجی‌های مختلف دولت، دچار ریزش شدید شده است. نامه‌نیوز این خبر را منتشر کرد.

 

ادعای عجیب بقایی درباره علت آزادیش از زندان

حمید بقایی که به تازگی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کاندیداتوری کرده است در جمعی سخنرانی کرد و به پرسش های حاضران پاسخ گفت. او در بخش پایانی سخنانش گفت: جلسه خوبی بود. تشکر می کنم. حرف های خیلی خوبی زدید، هدف من و هدف همه ما عشق به کشور و عشق به ایران است. آرزو می کنم بتوانیم مشکلات را حل کنیم . تلاش کنیم ایران را بسازیم و به تکلیف عمل کنیم. این که می گویند آدم از فردای خودش خبر ندارد، درست است. نیت ما خیر است. از مقام معظم رهبری که دستور آزادی بنده را صادر فرمودند کمال تشکر را دارم من به شخصه اعتقاد دارم در شرایط سخت خدا حامی انسان است.دولت‌بهار این خبر را منتشر کرد.

 

مسئولان بدانند صبر مردم هم حدی دارد

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس پدافند غیرعامل استان قم اظهار داشت: بی‌پرده بگویم با گسترش تکنولوژی امروز اختیار از دست مردم سلب شده است و دیگر حریمی برای عفاف و حیا وجود ندارد. آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: امروز دیگر انسان اختیار فرزندش را هم ندارد و این بلا دامن همه حتی بیت مراجع را هم گرفته حالا باید چه میزان برنامه‌ریزی کنیم تا بر این مشکلات فائق آییم. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به استفاده گسترده استکبار از امکانات فضای مجازی گفت: ما باید چنان بر گروه‌های تروریستی و گروه‌های تکفیری تسلط داشته باشیم که بتوانیم دشمن را در نطفه خفه کنیم از همین روی کار پدافند غیرعامل بسیار حساس و سخت است. استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به سخنی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه ممکن است با فشار اقتصادی یک مسلمان از دین خودش بگذرد عنوان کرد: معیشت مسأله نخست کشور است و مسئولان بدانند صبر مردم هم حدی دارد اگر کاسه صبر مردم لبریز شود دیگر نمی‌شود آن را کنترل کرد. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

نامزدها بايد تعهد بدهند كه اگر كانديداي نهايي نبودند انصراف دهند

مهدی چمران در نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: سازوکارهایی فراهم شده که اهل تسنن هم در شورای مرکزی حضور داشته باشند. تعدادی گفتند ما آمادگی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نداریم؛ بنابراین، آن افراد حذف شد و به ۲۲نفری رسیدیم که کتابچه آن در مجمع عمومی پخش شد. حجت‌الاسلام تقوی اعلام انصراف داد و از همه افرادی که ایشان را پیشنهادداده بودند تشکر کردند. اکنون ۲۱نفر باقی مانده و مجمع عمومی باید به ۱۰نفر از این تعداد رأی دهد. اين ١٠نامزد بايد تعهد بدهند در صورتي كه كانديداي نهايي نبودند انصراف خود را كتبا اعلام كنند. فارس این خبر را منتشر کرد.

 

میرسلیم نسبت به دیگر گزینه‌های اصولگرایان اصلح است

اسدالله بادامچیان در حاشیه مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره عدم حضور مصطفی میرسلیم به عنوان نخستین کاندیدای معرفی شده از سوی احزاب اصولگرا گفت: ایشان امروز در سفر هستند و نتوانستند حضور پیدا کنند. او در پاسخ به اینکه اگر گزینه واحد جبهه مردمی فردی جز گزینه مؤتلفه برای انتخابات باشد، حزب مؤتلفه تبعیت می‌کند یا نه، افزود:‌ در حال حاضر در ابتدای مسیر انتخاب قرار داریم و امیدواریم در نهایت اصلح افراد انتخاب شود. بادامچیان در مورد انتخاب میرسلیم به عنوان اصلح مورد نظر جبهه مردمی گفت:‌ از نظر ما میرسلیم از همه جهات بر گزینه‌های دیگر که البته همگی شاخص و خوب هستند اصلح است که چنانچه در جدول شاخص‌ها قرار گیرد به عنوان اصلح شناخته می‌شود. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

ارزان ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران چه کسی است؟

پیشتر وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی عنوان ارزان ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار داشتند اما حالا سر و کله یک بازیکن دیگر پیدا شده تا گوی سبقت را از این سه بازیکن برباید. سوشا مکانی که به تازگی پیراهن استروم گودست نروژ را بر تن کرده، اکنون ارزان ترین بازیکن تیم ملی ایران محسوب می شود. مکانی که قرارداد جدیدی با این تیم نروژی امضا کرده، برای هر ماه مبلغی در حدود 4 هزار یورو دریافت می کند. یعنی حدود 17 میلیون تومان در ماه که مبلغ اندکی است. با توجه به قرارداد امضا شده میان مکانی و استورم گودست، دروازه بان 30 ساله تیم ملی در طول یک فصل حدود 200 میلیون تومان دستمزد می گیرد که باعث شده تا او ارزانترین بازیکن تیم ملی لقب بگیرد. جام جم این خبر را منتشر کرد.

 

سرقت هالیوودی در بزرگ راه های تهران

در ساعت 7:47 صبح امروز یکی از خودروهای حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در حال حرکت در بزرگراه حقانی بود که ناگهان دو دستگاه پراید با حرکت در مجاورت این خودرو سعی در متوقف کردن آن کردند. با متوقف کردن خودروی حامل پول، سارقان از خودرو پیاده شده و در زمانی کوتاه خودروی حمل پول را سرقت کرده و متواری شدند. به دنبال سرقت این خودرو ماموران پلیس در محل حاضر شده و تیمی از پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. رویداد این خبر را منتشر کرد.

 

شرایط متفاوتی در انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد

حداد عادل نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: من برای کاندیداتوری در میان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام آمادگی نکردم و کاندیدا نیستم. برای اینکه نتیجه انتخابات 92 تکرار نشود به دنبال وحدت هستیم اما باید توجه داشت انتخابات مجلس با انتخابات ریاست جمهوری تفاوت ماهوی دارد و شرایط متفاوتی در ریاست جمهوری رقم می‌خورد. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

پیشنهاد عجیب سیسی به اسرائیل

افسر سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد، رئیس جمهور مصر طرح تشکیل کشور فلسطین در شبه جزیره سینا را به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد کرده است. این پژوهشگر اسرائیلی اظهار داشت: طرح پیشنهادی سیسی به عباس شامل الحاق اراضی مصر در شبه جزیره سینا به غزه است به این ترتیب بخش ساحلی چندین کیلومتر مربع توسعه می‌یابد و مساحت غزه پنج برابر مساحت امروزش خواهد بود. افسر سابق دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: قرار است پناهجویان فلسطینی ساکن اردوگاه‌های لبنان و سوریه به این کشور جدید در سینا منتقل شوند و این کشور بدون ارتش باشد. نیوز ون این خبر را منتشر کرد.

 

سبد کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری

نماینده تهران یادداشتی با عنوان "با سبدی از کاندیداها وارد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شویم" را صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.متن یادداشت الیاس حضرتی به شرح زیر است؛ قطعا نامزد صد درصدي اصلاح طلبان براي انتخابات ٩٦ آقاي روحاني است. گرچه ما وجود كانديداي پشتيبان را نيز لازم مي دانيم و معتقدیم بايد سبدي از كانديدا داشته باشيم و نه فقط یک نامزد.ميدان سياست ميدان احتياط ها و تدابير ويژه است و بايد همواره رعايت تدابير و احتياط ها را كرد. ما به اين دليل كه احتمال رد صلاحيت‌ها را مي دهيم لذا سبدي از كانديداها را معرفي مي كنيم كه اگر يكي دونفر هم ردصلاحيت شوند بقيه شانس در ميدان بودن را داشته باشند. اين سبد شامل ٧ الي ٨ كانديدا است گرچه اصلاح طلبان ٢٠ الي ٣٠ نيرو براي كانديداتوري دارند .ما نمي خواهيم اين احساس براي آقاي روحاني به وجود بيايد كه ما مي خواهيم براي وي رقيب بتراشيم بلكه اين حركت ما به معناي كانديداي پشتيبان است كه اگر يك هزارم درصد اقاي روحاني با مشكلي مواجه شد ما كانديدا داشته باشيم و دستمان خالي نباشد. هم آقاي پزشكيان و هم آقاي مطهري انسان‌هاي شايسته‌اي هستند كه مي توانند كانديدا باشند گرچه آقاي روحاني نيز مي تواند از نيروهاي خود در دولت نيز به اين سبد اضافه كند و اصلاح طلبان نيز تركيبي از اعتداليون اصلاح طلبان و نيروهاي دولتي را به اين سبد اضافه كنند.

 

واکنش توییتری پایداری‌ها به نشست جمنا

دبیرکل جبهه پایداری در صفحه شخصی خود در توئیتر از حرکت مستقل این جبهه برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری آینده خبر داد.مرتضی آقاتهرانی در توئیتر خود نوشت: ما کار خودمان را خواهیم کرد و جمنا هم تلاششان را می‌کنند. انشاالله که نتایج مثبتی برای همه داشته باشد و سودش برای همه باشد.

 

حساسیت آیت الله جنتی درباره یک تخلف انتخاباتی

حضرت آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان در قبال ورود غیرمسئولانه برخی مدیران در انتخابات، حساسیت دارد. وی با ابراز تأسف از برخی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تحت عنوان کمک به نیازمندان، تصریح کرد: متأسفانه برخی ضعف‌های قانونی موجب سوءاستفاده در انتخابات می‌شود البته شورای نگهبان تا جایی که بتواند به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

 

هیچ رزمایشی متوقف نشده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه‌های دفاعی و رزمایش‌ها پاسخ داد و گفت: هیچ رزمایش و برنامه دفاعی تا به امروز متوقف نشده است. سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش فاتحان فاو و رونمایی از هشت کتاب در حوزه دفاع مقدس در جمع یادگاران دوران دفاع مقدس در نوشهر اظهار داشت: امروز در همه حوزه های صنعت دفاعی نظیر هوا و فضا و در بخش موشک های زمین به زمین، موشک های بالستیک دوربرد را تا برد مناسب و قابل قبول ارتقا دادیم.وی دقت اصابت را دستاورد فناورانه بالا بیان کرد و گفت: میزان دقت در بردهای بالا افزایش یافته و میزان ماندگاری موشک ها در حال حاضر به 15 تا 20 سال افزایش یافته است.

 

امیدواریم گره حصر باز شود

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: ما امیدواریم که با پیشبرد گفت‌وگو، تفاهم و وفاق ملی گره حصر و محدودیت بزرگان انقلاب و نظام ما باز شود. ما به پیدایش فضایی بهتر و پویاتر و راهگشاتر در پرتو فعالیت هر چه گسترده‌تر یکایک شما و همه اصلاح‌طلبان و شهروندان مسئول کشور در انتخابات پیش روی ایمان داریم.

 

پای «اکبر جوجه» هم به کمیسیون اصل ۹۰ باز شد

جمعی از رستوران‌داران کشور شکوائیه‌ای از اداره مالکیت صنعتی به دلیل آنچه آنها انحصاری کردن یک غذای محلی (اکبر جوجه) به نام یک فرد خاص عنوان کردند، به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه دادند.

 

اعلام اسامی 21 نامزد جمنا

اسامی 21 کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به منظور انتخاب 10 کاندیدای جبهه اعلام شد.

این اسامی به شرح زیر است؛

مهرداد بذرپاش

سعید جلیلی

حمیدرضا حاجی بابایی

محمد خوش چهره جمالی

محسن رضایی میرقائد

سیدابراهیم رئیسی

علیرضا زاکانی

علیرضا زالی

محمدمهدی زاهدی

مسعود زریبافان

سیدعزت‌الله ضرغامی

محمد عباسی

ابراهیم عزیزی

سیدپرویز فتاح

رستم قاسمی

محمدباقر قالیباف

محمدحسن قدیری ابیانه

شاهین محمدصادقی

غلامرضا مصباحی مقدم

سید مصطفی میرسلیم

علی نیکزاد

بنا بر این گزارش، قرار است از بین این افراد و با رأی اعضای مجمع عمومی 10 نفر به عنوان کاندیداهای جبهه مردمی انتخاب شوند.

قول وزیر نیرو به مردم خوزستان

حمید چیت چیان امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت از تصفیه خانه شماره 2 اهواز و افتتاح پروژه تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شرب، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیزل ژنراتورها از گازوئیل استفاده می‌کنند؛ لذا در تصفیه خانه شماره دو اهواز از گازوئیل استفاده می‌کنیم و مخزن گازوئیل خواهیم داشت که اگر گاز و برق قطع شود این دیزل ژنراتورها می‌توانند با استفاده گازوئیل برق تولید کنند تا تصفیه خانه به فعالیت خود ادامه دهد.وی افزود: البته این دیزل ژنراتورها نمی‌توانند دائما در مدار باشند زیرا گازوئیل مصرف می‌کنند و گازوئیل یک سوخت گران است؛ بنابراین در اینجا از سیستم سوم گزاینجین gase engine استفاده می‌شود که دیزل ژنراتورهایی هستند که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. این دیزل ژنراتورها را شرکت آبفا سرمایه‌گذاری می‌کند. وزیر نیرو در پاسخ به پرسش رییس جمهور مبنی بر اینکه آیا دیگر آب مردم قطع نخواهد شد؟ گفت: به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.

 

مردم سالی ۷ میلیارد تومان لباس می‌خرند

محمد مروج حسینی در حاشیه چهارمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مصرف کنندگان کالاهای داخلی قشر حقوق بگیران دولتی و کارگران هستند و ۴۰ درصد قدرت خریدشان از سال ۹۰ کمتر شده است. رییس هیئت مدیره انجمن نساجی ایران گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود، سالانه هفت میلیارد تومان صرف خرید پوشاک در کشور می‌شود که بیش از نیمی از آن یعنی معادل سه یا چهار میلیارد تومان قاچاق است.

 

مردم درباره خمس شبهات زیادی دارند

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پیش ظهر پنجشنبه در همایش بین المللی خمس و تعالی فرهنگ جامعه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به اینکه هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان علیه خمس وجود دارد، اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها و میزگردهای علمی جواب بسیاری از سؤالات مردم و شبهات دروغین دشمنان را خواهد داد. وی با اعلام اینکه همه احکام شرع تابع مصالح و مفاسد است، افزود: اینکه برخی از دوستان منکر تبعیت احکام از مصالح و مفاسد هستند، واقعا جای تعجب دارداستاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید براینکه برقراری خمس دارای فلسفه است، گفت: اگر فلسفه و علت دریافت خمس تبیین شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد. یکی از مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سؤالات و شبهات درباره خمس بسیار است، گفت: ریشه مخالفت‌ها با خمس از بین بردن اقتدار شیعه است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۷
سرقت هالی وودی با پراید؟
احتمالا مردم. هفت هزار میلیارد تومان در سال صرف خرید پوشاک میکنند نه هفت میلیارد خبر را اصلاح کنید و به اعداد بیشتر دقت کنید
سالی 7 میلیارد تومان پوشاک؟؟؟؟؟
80 میلیون ایرانی هر سال نفری 1000 تومن هم که لباس بخرند که میشه سالی 80 میلیارد تومن!!!!!
حالا 7 میلیارد از کجا اومده؟
عجب روزگاری شده و عجب آشفته بازاری.
هر کس از راه و بیراه میرسد ، خود را نامزد ریاست جمهوری ایران میکنه. بهتر است خیلی از این آقایان و از جمله بقایی ، توی آیینه یک نگاهی به خودشان بکنند و یک کمی هم به گذشته خودشان رجوع کنند، اگر شرمنده نشدند، آنوقت دم از نامزدی بزنند. واقعاً که..........
هيچ كدام از گزينه هاي اصول گرا راي نخاهند اورد مطمعن باشيد
سالی 7 میلیارد تومان برای پوشاک !!!!!
فقط فروش یکی از مغازه های مانتو فروشی میدان هفت تیر تهران سالیانه بالای 800 میلیون تومان است اونوقت چطور در کل کشور فقط 7 میلیارد پوشاک فروخته شده !!!!!!!
البته قیافه هم مهمه , اصولگرایان به این نکته توجه کنند!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر