بازدید 4749
۱

مشکل نادر پرسپولیسی‌ها!

کد خبر: ۶۷۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 25 February 2017
پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند در بازی با الهلال بالاخره بعد از مدتها همه بازیکنان اصلی‌َشان را در اختیار داشته باشند و با بهترین ترکیب ممکن به میدان بروند.
 

به گزارش تابناک ورزشی,با این وجود حسین ماهینی درست ساعتی قبل از بازی دچار مسمومیت غذایی شد و از ترکیب اصلی قرمزها بیرون رفت. غیبت ماهینی که قرار بود در این بازی به عنوان دفاع چپ توپ بزند، بسیاری از معادلات فنی موجود در ذهن برانکو را به هم ریخت و باعث شد جای سه بازیکن عوض شود.
به این ترتیب فرشاد احمدزاده به سمت چپ خط دفاعی آمد، رامین رضاییان هافبک راست شد و صادق محرمی هم به عنوان دفاع راست سر از ارنج اصلی در آورد. به طور کلی در دنیای فوتبال حرفه‌ای خیلی کم پیش می‌آید که بازیکنی به دلیل مسمومیت غذایی یک بازی را از دست بدهد.
 
تا به حال زیاد اتفاق افتاده که یک نفر بعد از گنجانده شدن اسمش در ترکیب اصلی، موقع گرم کردن دچار مصدومیت شود و از ارنج بیرون برود، اما غیبت به دلیل مسمومیت خیلی نادر است. در این میان باعث تعجب است که همین اتفاق نادر، در طول سه ماه گذشته برای دومین بار در مورد بازیکنان اصلی پرسپولیس رخ می‌دهد. هفته پانزدهم و پیش از بازی این تیم با سیاه‌جامگان مشهد هم محمد انصاری در آخرین لحظات به دلیل مشکل مسمومیت و دل‌درد جای خودش را به یک بازیکن دیگر داد. او البته از آغاز نیمه دوم و به خاطر مصدومیت محسن ربیع‌خواه ناچار شد با همان وضعیت به میدان بیاید.
 
در این شرایط طرح این سوال ضرورت دارد که مگر خورد و خوراک بازیکنان در اردوی پرسپولیس به دقت زیر نظر قرار ندارد که چنین حوادثی رخ می‌دهد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوپینگ ....❗❗❗❗
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار