بازدید 12694
۴

قیمت رهن آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در تهران

کد خبر: ۶۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 25 February 2017
برای رهن یک واحد 100 متری در منطقه زعفرانیه به ودیعه 50 میلیون تومانی احتیاج است و اجاره ماهیانه آن 5 میلیون تومان درنظرگرفته شده است.
 
به گزارش میزان، نرخ رهن و اجاره آپارتمان‌های پایتخت باتوجه به سن بنا، موقعیت دسترسی و امکانات از سوی مالکان تعیین می‌شود.
 
به طوریکه با کاهش سود سپرده‌های بانکی، تمایل صاحب‌خانه‌ها برای دریافت اجاره از مستاجران افزایش یافته که این مساله باعث فشار به قشر اجاره نشین شده است.
 
در این میان ودیعه رهن یک واحد مسکونی 100 متری در منطقه زعفرانیه از سوی مالک 50 میلیون تومان درنظرگرفته شده و اجاره ماهیانه آن 5 میلیون تومان تعیین شده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
سال 96 سال جهش قیمت مسکن
قیمت خانه 100 متری در زعفرانیه حداقل 1.5 میلیارد تومان است و با توجه به ودیعه 50 میلیون تومانی و اجاره ماهانه 5 میلیون تومان که معادل 72 میلیون تومان در سال است نسبت اجاره سالانه به قیمت ملک کمتر از 5 درصد می باشد لذا اجاره دادن ملک در شرایط عدم افزایش قیمت ملک بلاخص با توجه به استهلاک آن با این مبلغ ابدا توجیه اقتصادی ندارد.
سال 1373 شمسی آپارتمانی 150 متری نوساز در زعفرانیه یکی از فرعی های ثارالله بود چهار واحدی یعنی به اصطلاح چهارطبقه هر طبقه یک واحد که تک واحدی هم میگن تمام متریال خارجی بود. باور کنید ما خواستیم بریم داخل بلد نبودیم چجوری درب آپارتمان رو باز کنیم! منتظر موندیم تا مشاور املاکی اومد و رفتیم داخل. حتی گاوصندوق مخفی هم کار گاشته بودند. یعنی یه آپارتمان سوپرلوکس و همونطور که گفتم صفر. می دونید قیمتش چند بود؟ بیست و یک میلیون تومان!!! باور نمی کنید؟ به خدا خودم هم وقتی یادم میاد باور نمیکنم! با این قیمت هایی که مثلا در همین گزارش دیدم!. بیست و یک میلیون تومان که تازه مشاوره می گفت اگه پولتون نقد باشه میشه یه خرده ش رو هم زد! چه اتفاقی افتاد تو این مملکت؟ الان همون آپارتمان رو اگر بخوای بخری باید بیش از دو میلیارد تومان پول بدی!!!فقط اون روز صفر و نو نو بود اما حالا بیست و دوسال از عمرش می گذره!!! خدا وکیلی کجا پولت رو می گاشتی که ظرف بیست و دوسال با اطمینان صددرصد در مورد مالت اینجوری بیست میلیونت کار کرده باشه؟! عجب مملکتی داریم!! عجب مملکتی!!!
یا علی ، چقدر گران هست ، خدا عاقبت مستاجران را ختم به خیر کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان