بازدید 19230
سوژه جدیدازدبیرکل فوتبال ایران که پس از یک سال لو رفت

جزییات هولناک جلسه یکسال پیش ایران وسعودی

مترجم اسدی را در جلسه راه ندادند! دبیرکل فدراسیون فوتبال هم که اصلا تسلطی به زبان انگلیسی ندارد، مجبور شد به تنهایی و بدون مترجم در جلسه این مهمی حاضر شود. در همان جلسه بود که سرانجام کنفدراسیون درباره میزبانی تصمیم نهایی را گرفت.
کد خبر: ۶۷۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 25 February 2017
بعد از یک سال پشت‌پرده جالب و البته تاسف آوری از جلسه‌ مشترک ای اف سی برای تصمیم گیری درباره میزبانی ایران و عربستان از تیم های فوتبالی یکدیگر، به بیرون درز کرده است که حاکی از اشتباه هولناک دبیرکل فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، هر چند نزدیک به یک سال از جلسه کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف میزبانی ایران و عربستان می گذرد اما حالا خبری از این جلسه به بیرون درز کرده که بسیار عجیب است. سال قبل، در قطر این جلسه مهم برگزار شد و پس از کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد در لیگ قهرمانان امسال هم عربستان و ایران در کشور ثالث رودروی هم قرار بگیرند!

در آن جلسه، تمام اعضای کمیته مسابقات آسیا حضور داشتند. علاوه بر آنها، نماینده ایران و عربستان هم در جلسه بودند و قرار بود مستندات و مدارک خود را ارایه دهند. علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم به نمایندگی از ایران در جلسه حاضر شد. 
او پوشه به دست راهی تالار جلسه شد و در این سفر، کسرایی مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ و عضو کمیته بین الملل فدراسیون هم همراهی اش می کرد. قرار بود کسرایی به عنوان مترجم در جلسه حاضر باشد و تمام حرف ها را به اسدی منتقل و حرف های او را هم به دیگران انتقال دهد. 

به نوشته خبرآنلاین قبل از شروع جلسه اما اتفاقی افتاد که حالا نزدیک به یک سال بعد لو رفته است؛ مترجم اسدی را در جلسه راه ندادند! دبیر کل فدراسیون فوتبال هم که اصلا تسلطی به زبان انگلیسی ندارد، مجبور شد به تنهایی و بدون مترجم در جلسه این مهمی حاضر شود. در همان جلسه بود که سرانجام کنفدراسیون درباره میزبانی تصمیم نهایی را گرفت و حرف سعودی ها به کرسی نشست.

جزییات هولناک جلسه یکسال پیش ایران وسعودی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
چ جالب .بعد ۱یکسال .عجب دسته گلی اب دادن !حداقل کار برکناری تمامی مسببین
احتمالا ایشون دکتر!!! اسدی هم باشند
مسئولیت بدون تسلط؟؟؟!!!
تابناک ... منتشر کن لطفا ....

در سفر اخیر وزیر علوم به ایتالیا در حالیکه وزیر علوم آن کشور با شبکه انگلیسی به زبان انگلیسی صحبت می کرد اما وزیر ما .... حال از عدم تسط فلان مسوول و فلان دبیرکل ایراد میگیری که چرا ....؟
عقل ایشون نمیرسید که بدون مترجم حضور پیدا نکند؟
از ماست که بر ماست
ببینید یادگیری زبان یک استعداد که ما ایرانیها خیلی در ان قوی نیستیم
اونهایی هم که بلد هستن همیشه پشت دست قرار میگیرن و مقامات کسایی هستن اکثرا که این استعداد را ندارن !!!
یاد جریان نامه ناپلئون به دربار قاجار افتادم......
خب اونها تصور نمیکردند گروهی بی سواد هدایت فدراسیون فوتبال ایران را بر عهده دارند. دانستن زبان برای همچین سمتی جزو باید ها است.
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
جالب است دبیر کل فدراسیون فوتبال انگلیسی بلد نیست
چه صلابتی ، چه اقتداری!!!!!!!!!!!!!
حالا این یکی لو رفته!! فکر میکنین اکثریت جلسات بین المللی ما چطوری برگزار میشده؟؟!!!
عجبااااااااااااااااا
بابا لا اقل کلاس زبان برید بخدا شرم آوره
دبیر کل فدراسیون فوتبال هم که اصلا تسلطی به زبان انگلیسی ندارد؟؟!!!
وای ! چقدر هولناک !!
واقعا که. چرا باید برای همچنین پست حساسی و مهمی که نیاز به تسلط به زبان انگلیسی هم هست از این افراد استفاده میشه. حالا مقایسه کنید ایشون را با دبیرکلهای فدراسیونهای سایر کشورها که نه تنها به انگلیسی که گاها به زبانهای دیگر مانند فرانسه و آلمانی و اسپانیایی هم آشنایی دارن. جالبتر اینکه همین ایشون از آقای کیروش ایراد میگیره و بزرگترین مخالف ایشون محسوب میشه.
خوب چرا مترجم را به جلسه راه ندادند؟ این اقدام غیر قانونی کنفدراسیون آسیا است نه طرف ایرانی.
چرا این یاردانقلی ها را در این سمت ها قرار می دهید؟
ای آقا همچین نوشتی «هولناک» وحشت کردیم!! کل مملکت همینطوری داره می گرده شما نگران فوتبالی ؟!
به به عالي!!! عالي!!!!!!!!!
در کشور ما وقتی پستی به کسی که شرایط و شایستگیش رو نداره پیشنهاد میدن، متاسفانه نه تنها جواب رد نمیده بلکه با کمال میل و اشتیاق میپذیره. حالا بماند که خیلیا خودشون با لابی کردن دنبال پست و مقام هستن. این در حالیه که امام سجاد علیه السلام میفرماید اگر به کسی مسئولیتی رو پیشنهاد کنن و خودش بدونه که لیاقت اون مسئولیت رو نداره، به تمام مسلمین خیانت کرده و همچنین کسی هم که این پیشنهاد رو به او داده اگه بدونه لایق اون پست نیست، اون هم به تمام مسلمین خیانت کرده.
ای خااااااک .....!
اونوقت ایشون دکترا دارند. تا اونجایی که من میدونم از لزومات گرفتن دکتری مسلط بودن به زبان(تافل) میباشد....!!!!
خاک بر سر ما با این نماینده هامون
آقای اسدی هر وقت اسمشون میاد یعنی باید منتظر یه خرابکاری باشی که البته همیشه ایشون مقصر نیستن. من موندم به چه علتی ایشون باید دبیرکل باشه؟؟
مگه دکترها نباید آیلتس داشته باشند؟
هنر نزد ایرانی ها هست و بس !
این به آن در!
چند درصد از خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به زبان انگلیسی مسلط هستند؟
واسه خودم و این مملکت متاسفم
افسوس و صد افسوس
حرف بلد نیست بزنه
اونوقت میاد با کیروش رو در رو میشه
ای خاک تو سرتون کنند
کسی که به زبان انگلیسی تسلط نداره اصلا نباید پست مدیریتی داشته باشه
تو انگار بی زبان مانند کسی که لال است چرا درجلسه شرکت کردی؟.
چرا اسدي جلسه را ترك نكرد !؟ چرا اسدي بعدا خبر را رسانه ايى نكرد!؟ كه الان بعد از يكسال كلى ذوق كنيد كه جلسه هولناك بوده و كشفش كردين !! و دهها اما و اگر ديگه.....
وووووووووووووااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی !!!! افتضاح به این بزرگی ؟؟!! این اسدی تحمیلی وزیر قبلی ورزش بود؟؟!! آقای تاج آبروی فدراسیونت رفت؟؟!! یه کاری بکن
حیف نون
باسوادترین فوتبالی ایران علی دایی است که هر وقت در مصاحبه سوال ناجوری ازش می کنند هنگ می کند و آماده حمله می شود، وای به حال اونای دیگه هرکی لات تر و چاروادار تره وفحش های آبدارتر میده رئیس تره!
خوب وقتی در آن سطح مدیریت مدیران ما قادر به برقراری ارتباط که از ابتدایی ترین نیازهای مدیریت در آن سطح است را ندارند آنها هم با ما همچون قبایل وحشی آمازون رفتار میکنند
حالا عده ی بگن که هر کی زبان بلده حتما وصل هستش به خارج در تمام دنیا همه مسولین حداقل به یک زبان خارجی مسلط هستن اما در کشور ما هنوز حتی زبان فارسی رو بلد نیستن تا برسه به زبان خارجی جا داشت ریس فدراسیون و تمام اون هییت مدیره رو وسط تهران تیرباران کنیم در یک دادگاه پنج دقیقه ی که به منافع ملی فقط در حال ضربه زدن هستن
خدائیش این آقایون رو از کجا پیدا می کنن
جالبه همين اقا منتقدم هست!!!!زرشك طلايي!!!
چرا مسئولان ایرانی اینقدر بی عرضه هستند؟!
ببینید این بنده خدا به ی وصله که با تغییر رئیس فدراسیون هم عوض نمیشه
بابا دبیر کل فدراسیون هم انگلیسی بلد نیست؟ فکر کنم کلا ظریف باید بره همه جا مذاکره. این آقای اسدی همش ضربه زده به فوتبال.
واي خداي من، اين آقا را بايد بخاطر بر باد دادن منافع ملي محاكمه كنند. چرا كه شايد مساوي هفته پيش پرسپوليس با الهلال با برد ما تمام مي شد، البته استقلال و ديگر تيم هاي ايراني هم گرفتار اين مشكل خواهند شد ، سر يك بي مسئوليتي، راستي اين آقا هموني نيست كه دايم عليه كيروش بيانيه مي داد.
خیانت به مملکت که شاخ و دم ندارد -این هم یک خیانت است
هنر نزد ايرانيان است وبس.
واقعا زشت نیست برای خیلی از این آقایون که به زبان انگلیسی مسلط نیستند؟؟ خدا میدونه چقدر حقوق هم میگیرند!
باور کردنی نیست. اگر موضوع واقعیت داشته باشد، اسدی و گسیل کنندگان وی به اجلاس همگی مجرم و خاین هستند.
مگر آدم قحطی است که این بابا را بردید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر