بازدید 2204

تنظیم نرخ موادغذایی نباید تنها در مناسبت ها عملیاتی شود

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه کاهش نرخ مواد غذایی شهروندان نباید تنها در مناسبت ها شکل بگیرد،گفت:گرانی گوشت و برنج علاوه بر اینکه به ضرر مصرف کننده است به نفع تولیدکننده نیز نیست.
کد خبر: ۶۷۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 25 February 2017
مجید کیان پور درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تنظیم بازار درشب عید،گفت:اگر بخواهیم نوسانات نرخ محصولات غذایی  در سرتاسر کشور کنترل شود ما نیازمند عرضه تولید به مصرف محصولات کشاورزی توسط تعاونی روستایی هستیم.

نماینده مردم درود  و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمان نرخ گذاری محصولات غذایی نیازمند برنامه ریزی جامع برای جلوگیری از افزایش نرخ محصولات غذایی در مناسبت ها است،تصریح کرد:توسعه تعاونی روستایی پادزهر تنظیم بازار نرخ مواد غذایی در سرتاسر سال است.

کیان پور افزود:تعاونی های روستایی با توجه به رسالتی که دارد می تواند از مرحله اول تولید محصولات کشاورزی تا رسیدن بدست مصرف کننده را در دست بگیرد ؛البته لازمه این امر خرید مناسب محصولات از کشاورز است.

عضوکمیسیون عمران مجلس  با بیان اینکه خرید محصولات کشاورزی پایین تر از بهای تمام شده محصول را نصیب دلالان می کند،یادآورشد:تعادل نرخ بازار محصولات  غذایی در بازار در گرو خرید محصولات کشاورزی با درنظرگرفتن  هزینه تولید و سود متعارف برای کشاورز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل