بازدید 2466
رئیس ستاد انتخابات کشور:

سفر خارجی استانداران از امروز ممنوع شد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سفر خارج از كشور استانداران بخشداران و فرمانداران ممنوع است.
کد خبر: ۶۷۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 25 February 2017
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از امروز مسافرت‌های خارجی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران ممنوع است. 

به گزارش تابناک، علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور که صبح امروز شنبه (7 اسفند ماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروزه در جامعه برخی می‌کوشند با استفاده از قلم، کردار و گفتار نوعی نارضایتی و یأس را در جامعه القا کنند. 

وی افزود: برخی در تلاشند با اعمال خود فضا و شکافی میان روابط مسئولان کشور ایجاد کنند بر این اساس آنها توفیق خود را در این بازی‌ها می‌دانند. 

احمدی با بیان اینکه نباید جامعه به سوی دوقطبی شدن هدایت شود خاطر نشان کرد: برخی اعتماد مردم را در انتخابات نشانه می‌روند و با الفاظ خاص میدان تاخت و تاز را باز می‌بینند و از این فرصت مناسب برای اتهام افکنی به رئیس جمهور استفاده می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضروریست یادآور شد: گروهی از مردم در زمان ابتدایی انتخابات اقدام به شرکت در انتخابات می‌کنند، عده‌ای دیگر مطابق نظر و دیدگاه خود، برخی دیگر براساس ارزیابی و بررسی کاندیدا در انتخابات مشارکت می‌کنند، اما از سوی دیگر گروهی هم در این مراسم سیاسی شرکت می‌کنند که از آنها به عنوان طیف خاموش یاد می‌شود در هر حال زمینه باید برای تمامی اقشار و شرکت کنندگان در انتخابات فراهم شود.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه جناح ضد انقلاب همواره در همه شرایط فعال است تصریح کرد: این گروه همواره علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران فعال بوده لذا دلسوزان نظام و کشور باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند تا به مردم ظلم نشود.

وی گفت: از امروز مسافرت‌های خارجی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران ممنوع است. 
 
احمدی متذکر شد: باید با دبیرخانه امنیت ملی کشور در ارتباط باشیم همچنین باید ارتباط خود را در باب مسائل انتخاباتی و رصد تحرکات و جریانات سیاسی حفظ کنیم در عین حال باید بر نوع برنامه‌ها، اظهار وجودها و تخریب‌ها نظارت کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: آموزش فرمانداران و بخشداران، هیئت‌های اجرایی و حتی اعضای شعب اخذ رأی باید ادامه پیدا کند تا دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به مدارک کاندیدا برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر و روستا اظهار داشت: یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کاندیدای شورای شهر و روستا ارائه گواهی عدم سوء پیشینه بوده که این مدرک با مشورت وزیر و نمایندگان به دلیل زمان‌بر بودن ارائه آن در روستاها در تلاشیم آن را حذف کنیم.

احمدی ادامه داد: برای ثبت‌نام از کاندیدای روستاها الزامی به ارائه استعلام وجود ندارد اما ارائه استعلام از سوی کاندیدای شورای شهر ضروریست.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان متذکر شد: 30 اسفندماه زمان ثبت‌نام از کاندیدای شوراها خواهد بود و 22 فروردین ماه هم ثبت‌نام از کاندیدای ریاست جمهوری انجام می‌شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار