بازدید 2652

ضرورت ورود رئیس جمهور به قتل عام کولبران

نماینده مردم سردشت در مجلس خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به وضعیت معیشت مرزنشینان و شلیک به کولبران از سوی نیروی انتظامی شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 25 February 2017
رسول خضری در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 7 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در خصوص وضعیت کولبران گفت: به علت عدم توجه به وضعیت کولبران، شاهد کشته و زخمی شدن تعدادی از آن ها در مرزهای سردشت بودیم در حالی که پیش از این 153 نفر از نمایندگان نامه ای مبنی بر وضعیت معیشت مرزنشینان امضا کرده بودند اما نیروی انتظامی باز هم اقدام به تیراندازی به این افراد کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه رئیس جمهور و وزیر کشور باید شخصا وارد موضوع قتل عام کولبران شوند، عنوان کرد: هفتم اسفند سال 94 بود که مردم در انتخابات مجلس حماسه خلق کردند از این رو امروز به عنوان وکیل المله باید به وضعیت مرزنشینان توجه کنیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر دیگری با بیان اینکه باید به مفاسد اقتصادی رسیدگی شود تا شاهد بابک زنجانی های دوم و سوم نباشیم، یادآور شد: در خصوص مجوزهای سوخت و بسیاری از تخلفات دیگر، شکایات متعددی از استانداری به وزارت کشور داشته ایم که هنوز رسیدگی نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل