بازدید 2306

انتقاد از ترافیک اسفبار تهران در شب عید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترافیک شب عید عنوان کرد: مسئول حل ترافیک تهران چه کسی است؟
کد خبر: ۶۷۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 25 February 2017
مصطفی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 7 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین از سخنان پرمغز مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت: بنده منتخب مجلس در دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین هستم و چند نکته برای بهتر شدن چنین مراسماتی در آینده ارائه می کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که مرحوم آیت الله هاشمی به عنوان شخصیت طرفدار فلسطین و مبارز ضدصهیونیستی شناخته می شود، انتظار می رفت تجلیلی از ایشان صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه بهتر بود از احزاب داخلی نیز برای حضور در این مراسم دعوت می شد، تاکید کرد: از همه مهمتر انتظار داشتیم همه نیروهای مقاومت، سازمان ها، روسای کشورهای مختلف که در کنفرانس حمای از انتفاضه فلسطین حضور پیدا کرده بودند، به مرقد حضرت امام خمینی (ره) می رفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ترافیک تهران عنوان کرد: وضعیت ترافیک تهران در شب عید اسفبار است، چه کسی مسئول حل ترافیک تهران است.

دکتر علی لاریجانی در پاسخ به تذکر شفاهی این نماینده گفت: از کتاب آیت الله هاشمی درزمینه انتفاضه فلسطین تجلیل شد و تلویزیون نیز این برنامه را با حضور آقازاده ایشان نمایش داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی