بازدید 2443

لزوم واگذاری باشگاه های ورزشی به بخش خصوصی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد از عدم پایبندی آمریکا به اجرای برجام گفت: رئیس جمهور خودشیفته آمریکا با تصمیمات کورکورانه خود دنیا را به جنگ نکشاند.
کد خبر: ۶۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 25 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی الله نانواکناری در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 7 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: امروز بار دیگر جهان شاهد ظهور رویه سخیف و اشرافی گری کشور آمریکا است و مردم سلحشور ایران ضمن محکومیت عدم پایبندی آمریکا به تعهد برجام به رئیس جمهور خودشیفته این کشور توصیه می کنند به تعهدات خود پایبند باشند و با تصمیمات کور خود، دنیا را به جنگ نکشند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا بداند تهدیدات میان تهی ترامپ خللی بر اراده مردان ایران وارد نخواهد کرد و اعلام می کنیم ای ترامپ عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری.

وی همچنین به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و گفت: اقدام غیرعادلانه در توزیع منابع دولتی به رشته های ورزشی به خصوص فوتبال ظلم آشکار برای ورزشکاران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: اختصاص منابع دولتی به باشگاه های لیگ برتر و عدم نظارت بر عملکرد آن ها ظلم آشکار برای باشگاه هایی است که توان مالی ندارند، هرچه زودتر موضوع واگذاری باشگاه ها به بخش خصوصی را انجام دهید.

نانواکناری خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: اهالی استان سرسبز مازندران نگران آلودگی محیط زیست هستند، نشر شیرآبه زباله به دریای مازندران، دفن غیربهداشتی زباله ها در بالای سد هراز و آمل، فاجعه بهداشتی را به دنبال دارد.

وی گفت: انقراض آبزیان، از بین رفتن مزارع کشاورزی و مسموم شدن آب زیرزمینی از جمله دغدغه های مردم استان مازندران است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود وزیر کشور به استاندار مازندران تذکر دهد، چرا که آلودگی امروز محیط زیست سفیر مرگ فرزندان ما در آینده خواهد بود، نگرانیم خوزستان دیگر در استان مازندران با شیوع بیماری های واگیردار ایجاد شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل