بازدید 2591

حضور مسئولان سازمان هواپیمایی درکمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد سازمان هواپیمایی کشور، گفت: کمیسیون در هفته جاری جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد تا با دعوت از مسئولان سازمان هواپیمایی و فرودگاهی کشور علت تاخیرهای مکرر پروازها را جویا شویم.
کد خبر: ۶۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 25 February 2017
محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح عملکرد سازمان هواپیمایی کشور و انتقادهای وارده به تاخیر پروازها در مدت اخیر، گفت: سازمان هواپیمایی کشور نیازمند بازرسی دقیق است، علاوه بر این شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باید همکاری بیشتری با سازمان هواپیمایی کشور داشته باشند زیرا بهانه کمبود تجهیزات و قطعات هواپیمایی نادرست است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سهل‌انگاری سازمان هواپیمایی کشور، تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی نه تنها ضعیف عمل می‌کنند، بلکه نظارت دقیق بر عملکرد آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با انتقاد از برخورد نامناسب سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با مردم، افزود: مردم برای وقت خود برنامه ریزی کردند، بنابراین تاخیر در زمان پروازها بدون عذرخواهی از مردم کار ناپسندی است.

رضایی کوچی با بیان اینکه مسئولان می‌بایست از مردم عذرخواهی کنند، گفت: ادای احترام به مردم ضروری است اما این از جمله مواردی است که سازمان هواپیمایی کشور از آن غفلت کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: مشکلاتی چون کمبود قطعات و فرسودگی ناوگان هوایی کشور وجود دارد اما این علت اصلی مسائل پیش آمده اخیر نیست؛ متاسفانه بی تدبیری و سهل انگاری سبب وضعیت پیش آمده شده از این رو مدیریت زمان‌بندی شده دقیق لازم است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از این رو کمیسیون عمران در هفته جاری جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد تا با دعوت از مسئولان سازمان هواپیمایی و فرودگاهی کشور علت تاخیرهای مکرر پروازها را جویا شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها