بازدید 3148

واکنش در مقابل طیف احمدی‌نژاد چه باید باشد؟!

کمال‌الدین پیرموذن - نماینده سابق مجلس
کد خبر: ۶۷۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 27 February 2017

ملت بزرگ ایران در ادامه حرکت انقلاب اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران، با خلق 24 خرداد92 اراده خود مبنی بر تحقق کامل تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند.

توفیقات مهمی که چهار سال گذشته در عرصه داخلی و خارجی در پرتو این حرکت عظیم نصیب کشور و نظام شده است، شاهد صادقی بر حقانیت این راه است.

اطمینان دارم خواست اکثریت قاطع ملت، حضور مجدد «دکتر حسن روحانی» را در این عرصه و ادامه راهی است که در ابتدای ان قرار گرفته ایم.

حضور پرشکوه مردم، در صحنه عظیم انتخابات مجلس شورای اسلامی که نتیجه ای جز تحکیم پایه های اعتدال نداشت، دلالت بر این ادعا دارد.

به نظر می رسد موج فزاینده فضاسازی و تخریب علیه رییس جمهور توسط جریان خاص و طیف احمدی نژاد، هدفی جز ایجاد حالت یاس در مردم ندارد، تا نسبت به امکان ادامه این راه عزت آفرین تردید کنند، ولی قطعا به یاری خداوند و با حمایت همه جانبه مردم، این تلاش ها ره به جایی نخواهد برد.

بمنظور توجه به افکار عمومی و رعایت حال هم میهنان عزیز، همگان فقط و فقط بايستي منافع ملی را دریابند و اخلاق انتخاباتی را به جد رعایت کنند.

در حالی که ملت مسلمان ایران آماده می شوند، تا در یکی از شورانگیزترین عرصه مشارکت عمومی حضور یابند و جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی را تدارک می بینند، مطلع شدیم که با کمال ناباوری، بدون توجه به انذارهاي رهبري وسطح و جایگاه رفیع ریاست جمهوری، طیف احمدی نژاد در صددند که کوتوله های سیاسی را برای نامزدی ریاست جمهوری مطرح کنند و فقط و فقط با تندروی های تخريبي، اندک آرایی را جذب کرده و فضای انتخابات را غیر اخلاقی کنند. که موجبات بروز نگرانی های فراوانی را در بین مردم و دلسوزان نظام گشته است.

برخورد جریان های خاص مخالف دولت که دامنه برخورد جناحی آن با مسئله مهم انتخابات در تغایر جدی با منافع و امنیت ملی کشور قرار گرفته.

امیدوارم همه صاحب منصبان و کسانی که دغدغه دین، نظام و کشور را دارند با برخورد جدی با این رفتارهای غیرقانونی و ناپسند، اجازه ندهند احمدی نژاد و طیف وی، که در پشت صحنه می کوشند منویات خطرناک خود را به دست برخی نهادها به مرحله اجرا درآورند و بیش از این به کشور، نظام و حق حاکمیت ملت لطمه وارد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار