بازدید 6387

آسیاگردی پادشاه عربستان همراه با بازاریابی

روز یکشنبه پادشاه عربستان تور سفر خود را به کشورهای آسیایی شروع می کند. این سفر که یک ماه طول خواهد کشید برای ایجاد روابط بیشتر با وارد کنندگان نفت عربستان صورت می گیرد و همچنین برای تبلیغ فرصت های سرمایه گذاری که شامل فروش سهام شرکت دولتی بزرگ عربستان، آرامکو، می باشد.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 25 February 2017
روز یکشنبه پادشاه عربستان تور سفر خود را به کشورهای آسیایی شروع می کند. این سفر که یک ماه طول خواهد کشید برای ایجاد روابط وارد کنندگان به سرعت در حال رشد نفت عربستان صورت می گیرد و همچنین برای تبلیغ فرصت های سرمایه گذاری که شامل فروش سهام شرکت دولتی بزرگ عربستان، آرامکو، می باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از اکونومیک تایمز، پادشاه هشتاد ساله عربستان که بعد از ورودش در دو سال پیش، بر راه اندازی طرح بلند پروازانه اصلاح اقتصادی این کشور نظارت می کند قرار است از کشورهای مالزی، اندونزی، ژاپن و چین دیدن کند.

آسیاگردی پادشاه عربستان همراه با بازاریابی

به نشانه اهمیتی که این نظام پادشاهی به تقویت ارتباطات اقتصادی با آسیا قائل است مقامات اندونزی می گویند که پادشاه عربستان با 1500 نفر از اشخاص مهم و با نفوذ این کشور همراهی می شود که شامل 10 وزیر می باشد.

وزیر انرژی عربستان خالد الفالح  و مدیران اجرایی آرامکو در اولین سفر پادشاه عربستان، خارج از خاورمیانه و آفریقای شمالی، بعد از سفر او به ایالات متحده آمریکا در سال 2015، همراه او خواهند بود. مقامات عربستان سعی بر جذب سرمایه های آسیایی برای خرید 5 درصد سهام آرامکو در 2018 هستند. این اقدام برای پیشنهاد عمومی فروش سهام بزرگترین در نوع خود در جهان خواهد بود و مقامات عربستانی از بانکه های مربوط به چین برای این مسئله تقاضای مشورت مالی کرده اند.

همچنین انتظار می رود بانک ها و شرکت های آسیایی نقش مهمی در برنامه های عربستان برای توسعه صنایع غیر نفتی این کشور و گسترش سرمایه گذاری های بین المللی آن بازی کنند. این ها همه بخشی از تلاش های صادرکننده بزرگ نفت جهان برای کاهش وابستگی به درآمد نفتی محسوب می شود.

عربستان در ماه آگوست 15 توافق مقدماتی با چین امضاء کرده است که شامل طیف گسترده ای از خانه سازی در عربستان تا پروژه های آبی و ذخیره سازی نفت می شود. این توافقات در طی دیدار پسر با نفوذ و پر قدرت پادشاه عربستان و ولی عهد پرنس محمد بن سلمان، که رهبری طرح اصلاح اقتصادی را بر عهده دارد، به چین صورت گرفت.

همچنین توافق شده است تا 45 میلیارد دلار در تأمین مالی تکنولوژی جدید با گروه سافت بانک ژاپن سرمایه گذاری شود.

درحالی که عربستان سعودی تلاش می کند تا با تنوع طرح های تشویقی اقتصادی پیش روی کند، در همین زمان نیز سعی دارد تا جایگاه خود را به عنوان بزرگترین صادر کننده نفت جهان وعرضه کننده غالب به بازارهای در حال ظهور آسیا تثبیت کند.

هنوز عربستان سعودی خبر تور پادشان سلمان را اعلام نکرده است اما مقامات مالزی می گویند که او به همراه پرنس محمد پسر خود، سفرش را در روز یکشنبه شروع خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر