بازدید 3080

جابجایی پلاسکونشینان معترض در واحدهای جدید

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان از جابجایی پلاسکونشینان معترض در واحدهای جدید مجتمع تجاری نور خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ساختمان‌های تجاری مجاور ساختمان پلاسکو به نظر نمی‌رسد مشکلی در ساخت ساختمان پلاسکوی جدید ۱۵ طبقه در محل سابق وجود داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 25 February 2017
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان از جابجایی پلاسکونشینان معترض در واحدهای جدید مجتمع تجاری نور خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ساختمان‌های تجاری مجاور ساختمان پلاسکو به نظر نمی‌رسد مشکلی در ساخت ساختمان پلاسکوی جدید ۱۵ طبقه در محل سابق وجود داشته باشد.

مجتبی درودیان نقوسیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم‌اکنون جابه‌جایی کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور ادامه دارد چرا که حدود ۳۵ واحد جدید از مدیران این مجتمع دریافت کردیم که جابه‌جایی کسبه مستقر در طبقه همکف بر این اساس انجام شده و بقیه آنها به همین ترتیب نیز جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از کسبه ساختمان پلاسکو که در واحدهای خود مستقر شده‌اند واعتراضی به این وضعیت ندارند، در حال آماده‌سازی واحدهای خود هستند که به زودی کاسبی آنها آغاز می‌شود و برخی از آنها نیز کار خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان ادامه داد: با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه به زودی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالای ویژه کسبه ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور برگزار می‌شود تا کاسبان ساختمان پلاسکو بتوانند هر چه سریع‌تر و تا آماده شدن واحدهایشان، محصولات خود را در این بازار عرضه کنند که البته درصددیم تا این نمایشگاه را در سال آینده و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دهیم.

ساخت پلاسکوی جدید ۱۵ طبقه مشکلی ندارد

درویان همچنین در خصوص ساخت ساختمان پلاسکوی جدید ۱۵ طبقه در محل سابق اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد ساختن مجدد پلاسکو که پیش از این نیز ۱۵ طبقه بود، مشکلی داشته باشد چرا که در کنار این ساختمان بازار بزرگ فردوسی با ۱۱ طبقه مشغول به کار است. اما اگر قرار باشد کل ساختمان پلاسکو تخریب شود و مجددا در زیربنای مورد نظر ساختمانی احداث شود، به نظر می‌رسد با حدود ۸ طبقه هم می‌توان کل کسبه ساختمان پلاسکو را در آن جانمایی کرد اما برای ساختن پلاسکوی جدید در هر چند طبقه که کسبه ساختمان پلاسکو رضایت داشته باشند، باید کمیسیون ماده ۵ تصمیم‌گیری کند.

وی همچنین در خصوص وضعیت پارکینگ این ساختمان نیز اظهار کرد: اگر قرار باشد پلاسکویی جدید احداث شود، باید بر اساس ضوابط جدید مدیریت شهری دارای پارکینگی باشد که سازندگان آن حتما این مسئله را مدنظر قرار می‌دهند.

پیش از این محمدمهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر تهران توضیحاتی در مورد ساخت مجتمع تجاری جدید در محل ساختمان پلاسکوی سابق ارائه داد و تشریح موانع ساخت پلاسکوی جدید پرداخت و گفت که با توجه به اینکه این ساختمان در حریم درجه ۲ قرار داشته است، حداکثر ارتفاع مجاز برای احداث بنا ۱۲ متر از سطح معبر مجاور یعنی حدود ۶ طبقه خواهد بود اما با توجه به اینکه رعایت حقوق مکتسبه در ساختمان پلاسکو مورد تاکید مسئولان قرار دارد و باید حقوق کسبه حفظ شود، مالک می‌تواند پرونده ساختمان جدید در زمین فعلی پلاسکو سابق را به کمیسیون ماده ۵ برده تا در آنجا بررسی‌های لازم صورت گیرد اما از آنجایی که ملک پلاسکوی سابق در یکی از پرترددترین خیابان‌های تهران قرار دارد، باید اقدامات لازم در راستای تامین پارکینگ آن نیز انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر