بازدید 10190
۱

طرح فوق زیبای استادیوم جدید رم+عکس

طبق این مجوز شرکت سازنده باید به میزان 50 درصد از از فضای اطراف ورزشگاه که در طرح اولیه ارائه شده بود را کاهش دهد.
کد خبر: ۶۷۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ 26 February 2017
رم ورزشگاهی جدید خواهد ساخت.  پس از چندین ماه بحث و جلسات فراوان سرانجام روز گذشته طرح استادیوم جدید تیم فوتبال رم توسط مراجع اداری شهر رم تایید و تصویب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته Il Tempo روز گذشته طی جلسه ای که در آن ویرجینیا راجی، شهردار رم نیز حصور داشت مجوز ساخت ورزشگاه رم صادر شد. طبق این مجوز شرکت سازنده باید به میزان 50 درصد از از فضای اطراف ورزشگاه که در طرح اولیه ارائه شده بود را کاهش دهد. انتظار می رود در آینده نزدیک باشگاه رم به طور رسمی جزئیات این طرح را رسانه ای کند.

طرح فوق زیبای استادیوم جدید رم

این ورزشگاه که دلا روما نامگذاری شده است در سال 2021 افتتاح خواهد شد.جیمز پالوتا مدیر تیم رم در حاشیه این مراسم گفت:یک سفر طولانی را طی کردیم. می خواهم از هواداران رم تشکر کنم. آنها در دنیا بهترین هستند. همچنین از ویرجینیا راجی شهردار رم، لوکا برگامو معاون شهردار و بسیار افراد دیگری که در این فرآیند دخیل بودند تشکر می کنم. بیش از همه می خواهم از مائورو بالدسینی مدیر اجرایی تیم تشکر کنم. این شبی مهم برای رم است. ما مشتاقانه منتظر ساختن این استادیوم جدید هستیم.

راجی، شهردار رم نیز در این خصوص گفت:شاهد روزی  تاریخی هستیم. از این توافق بسیار خوشحالیم. این پروژه ای است که باعث افتخار شهر خواهد بود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در کشور ما چي؟؟؟به قول آن مسئول ورزش در شبکه 3 اينهمه بودجه تصويب مي شود و در دولت قبلي تصويب شد چي شد؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان