بازدید 5335

خواستگار کینه جو به اعدام محکوم شد

کد خبر: ۶۷۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 26 February 2017
خواستگار کینه توز وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، با یک ظرف بنزین آپارتمانی را که دختر جوان در آن ساکن بود به آتش کشید. در این آتش‌سوزی مرد 70ساله‌ای با دختر جوانش در میان شعله‌های آتش سوختند اما دختر مورد علاقه مرد آتش افروز، از این حادثه انتقامجویانه جان سالم به در برد.متهم این پرونده صبح دیروز درشعبه دوم دادگاه کیفری حاضر شد تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
 
به گزارش ایران، در این آتش‌سوزی که شامگاه بیست و دوم مهرماه سال 91 در آپارتمانی در ورامین اتفاق افتاد، مأموران آتش‌نشانی درعملیات اطفای حریق، جسد سوخته مرد 70ساله‌ای را از میان شعله‌ها بیرون کشیدند و دختر جوانی را که بشدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان انتقال دادند که این دختر با گذشت چند روز جانش را از دست داد.
 
در تحقیقات میدانی مأموران پلیس، دختر مورد علاقه این جنایتکار به کارآگاهان جنایی که در محل حضور داشتند گفت: پسرجوانی که قبلاً به خواستگاری‌ام آمده بود امروز ناگهان در آپارتمان را با لگد باز کرد و با پاشیدن بنزین همه جا را به آتش کشید و بعد هم با کمک یک موتورسوار که سرکوچه منتظرش بود متواری شد.با این سرنخ، تحقیقات برای ردگیری این جوان 30ساله آغاز شد و مأموران توانستند با موفقیت متهم را دستگیر کنند.
 
این متهم پس از دستگیری، جرم خود را پذیرفت و انگیزه‌اش را انتقامجویی از دختر مورد علاقه‌اش بیان کرد.
 
سال گذشته این جوان ازسوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری به دو بار قصاص محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور تنها حکم او را در رابطه با قتل مرد 70ساله تأیید کردند و این زندانی از طرف خانواده دختر بخشیده شد.
 
صبح دیروز متهم از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری انتقال یافت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود و در پایان این جلسه قضات شعبه دوم به ریاست قاضی زالی و قاضی اسلامی - مستشار ارشد - برای صدور رأی وارد شور شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر