بازدید 2509

بارندگی ها به دریاچه بختگان جانی دوباره بخشید

نماینده مردم نی ریز در مجلس با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های استان فارس برای میزبانی مسافران نوروزی فراهم بوده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد، گفت: بارندگی های اخیر به دریاچه بختگان جانی دوباره بخشیده است.
کد خبر: ۶۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 26 February 2017
اصغر مسعودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه زیرساخت‌های استان فارس برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا بوده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد، گفت: زیرساخت‌ها در مناطق سیل زده استان فارس برای مسافران نوروزی فراهم بوده و در بازندگی های اخیر آسیبی ندیده اند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم استان فارس سال‌ها منتظر بارندگی بودند، تصریح کرد: نگرانی از جهت کاهش مسافران نوروزی به دلیل وقوع سیل اخیر و آسیب‌هایی که متوجه شهرستان‌های استان فارس شده وجود ندارد بلکه به دلیل بارندگی چشمه‌ها و رودخانه ها پرآب شدند که این موضوع در جذب مسافران نوروزی بسیار موثر است.

مسعودی با یادآوری اینکه بارندگی های اخیر استان فارس به دریاچه بختگان جانی دوباره بخشیده است، تصریح کرد: با خشکی دریاچه بختگان مشکلات زیادی برای سلامت مردم و همچنین معیشت کشاورزان به وجود آمده بود که در همین راستا کشاورزان به علت خشکسالی و وضعیت نامناسب به مهاجرت و حاشیه نشینی روی آوردند؛ با بارندگی های اخیر بخشی از دریاچه بختگان احیا شده و این موضوع رونق کشاورزی را به همراه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه پرندگان مهاجر با بارندگی های اخیر به دریاچه بختگان بازگشته و این خود در جذب و افزایش مسافران نوروزی بسیار موثر است، تصریح کرد: بارندگی های اخیر امید را در میان مردم افزایش داده و در طراوت محیط و مردم موثر بوده است.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بارندگی های اخیر استان فارس هیچ خللی در پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: تمامی زیرساخت های استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است و بارندگی های اخیر هیچ گونه خللی را در این رابطه ایجاد نکرده است .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر