بازدید 2308

تعزیرات و اتحادیه ها بر نرخ خشکبار نظارت کنند

نماینده مردم درود و ازنا درمجلس با بیان اینکه اتحادیه ها با تعیین نرخ منطقی برای خشکبار ،دلالان را از چرخه بازار شب عید حذف کند، گفت:تنظیم عرضه و تقاضا خشکبار در بازار شب عید نیازمند نظارت جامع است.
کد خبر: ۶۷۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 26 February 2017
مجید کیان پور درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تنظیم بازار خشکبار و شیرینی در بازارشب عید،گفت:اتحادیه و تعزیرات برنرخ  و توزیع  بازار خشکبار و شیرینی درآستانه  شب عید نظارت کنند تا از ایجاد جو  روانی  در بازارشب عید برای گران شدن خشکبار و شیرینی جلوگیری شود.

نماینده مردم درود وازنا درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:تنظیم عرضه و  تقاضا خشکبار در بازارشب عید نیازمند نظارت جامع است؛بنابراین باید نرخی برای خشکبار و شیرینی درآستانه شب عید تعیین شود تا تمام طبقات اجتماعی جامعه بتوانند برطبق میزان مصرف مایحتاج  خود را خریداری کنند؛ اما برای متضررنشدن تولیدکننده  نیز باید سودمعارفی نیز پس ازکسر هزینه های تولید برای تولیدکننده نیز درنظرگرفته شود.

وی  با بیان اینکه اتحادیه با تعیین نرخ منطقی برای خشکبار دلالان را از چرخه بازارشب عید حذف کند،افزود:جلوگیری از افزایش سرسام آور خشکبار  در آستانه شب عید با حضور تعاونی روستایی در زمینه خرید و توزیع محصولات کشاورزی  باحذف واسطه ها عملیاتی می شود.

عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شهروندان شکلات های خارجی را  بدون تاییدیه  دولتی خریداری نکنند،تصریح کرد:مردم تنها شکلات هایی را برای عید نوروز خریداری کنند که  از شرایط بهداشتی و مبدا تولید آن اطلاع کافی در دست دارند تا  خطری سلامت شهروندان را تهدید نکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس