بازدید 2456
داریوش قنبری:

در چه شرایطی کواکبیان از نامزدی اتصراف می‌دهد؟

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: در روز های اخیر اظهاراتی از سوی برخی اصلاح‌طلبان شاخص منتشر شده است که آنها هم تأکید دارند در کنار روحانی گزینه های دیگر حضور داشته باشند تا از فرصت‌ مناظره‌های‌ انتخاباتی به نفع روحانی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 26 February 2017
به گزارش آنا،داریوش قنبری درباره برنامه حزب مردم‌سالاری در انتخابات سال 96 و با اشاره به اعلام کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در این‌باره صحبت‌های بسیاری صورت گرفته است که کنار آقای روحانی شخص دیگری نیز در انتخابات وجود داشته باشد تا از فرصت مناظره‌های انتخاباتی به نفع آقای روحانی استفاده شود. تمام تلاش حزب این است که در مجموع همسو با اصلاح‌طلبان حرکت کند. حزب دیدگاه‌های خاص خود را دارد اما در مجموع هدف نهایی ما همراهی با اصلاح‌طلبان است.

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری در پاسخ به این سؤال که «آیا کاندیدای معرفی شده در انتها به نفع روحانی انصراف می‌دهد؟»، گفت: فعلا یکی از دیدگاه‌ها همین است اما باید دید که در مجموع شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان چه تصمیمی می‌گیرد. هر تصمیمی شورا بگیرد ما تابعیم.

قنبری با بیان اینکه «حزب مردمسالاری همیشه با شورای سیاستگذاری همکاری کرده است»، تصریح کرد: اما در مجموع ما هم دیدگاه‌های خاصی داریم و انتظار داریم دیدگاه‌های حزب مردم‌سالاری در شورای عالی سیاستگذاری مورد توجه قرار بگیرد. هدف حزب ما همراهی است و تا زمانی که دیدگاه‌های ما مورد توجه قرار بگیرد با این شورا همراهی خواهیم کرد. در مجموع هدف همه ما وحدت بین همه گروه‌های اصلاح‌طلب است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان