بازدید 3787

یک کشته بر اثر انفجار در ایستگاه فشار گاز قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: نشت و انفجار در ایستگاه تقلیل فشار گاز در قزوین یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۷۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 26 February 2017
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: نشت و انفجار در ایستگاه تقلیل فشار گاز در قزوین یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در اثر نشت گاز و انفجار در ایستگاه تقلیل فشار شماره سه قزوین که عصر امروز یکشنبه رخ داد یک نفر کشته شد و دو نفر مصدوم شدند.

رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین دقایقی قبل درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ساعت پانزده و ۱۰ دقیقه امروز یکشنبه از انفجار گاز در این ایستگاه تقلیل فشار مطلع شدیم که ماموران آتش نشانی پس از دو دقیقه در محل حاضر شدند و منطقه را در کنترل خود درآوردند.

وی افزود:علت انفجار نشت گاز در حوضچه تقلیل فشار ایستگاه شماره سه قزوین حد فاصل میدان نفت تا میدان ارتش بود که در اثر آن یک پیمانکار که در حال مرمت ایستگاه بود و درداخل حوضچه قرار داشت کشته شد.

گروسی بیان کرد:همچنین دو نفر دیگر در این حادثه دچار سوختگی شدید شدند که با انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین تحت مداوا قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: این ایستگاه توسط پیمانکار در حال مرمت بود و نشت گاز و انفجار آن در داخل حوضچه که به نظر می رسد در اثر جوشکاری باشد به حدی شدید بود که فرد داخل آن را به بیرون پرتاب کرده بود که متاسفانه این فرد در دم جان باخته بود و عملیات نجات نتیجه نداشت.

وی افزود: علت دقیق حادثه در دست بررسی است که پس از مشخص شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته گروسی این انفجار هیچ اختلالی در روند گازرسانی شهری در استان ایجاد نکرده است.

غدیر موسی خانی معاون عملیات آتش نشانی قزوین هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از اطلاعذ از این حادثه پس از دو دقیقه با اعزام خودروهای آتش نشانی از ایستگاههای دو، هفت و شهید بابایی برای کمک رسانی در محل حاضر شدیم.

وی افزود: متاسفانه یک نفر در داخل حوضچه کشته شده بود و دو مصدوم حادثه را بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم تا تحت درمان قرار گیرند.

موسی خانی بیان کردک با قطع اولیه گاز بلافاصله منطقه در کنترل قرار گرفت و عملیات ایمن سازی انجام شد و هیچ مشکل خاصی پس از حادثه نیز نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار