بازدید 2929
فوتبال اروپا

منچستر با مورینیو وزلاتان فاتح اولین جام2017

یکشنبه شب، در فینال جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی، منچستریونایتد به مصاف ساوثهمپتون رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
کد خبر: ۶۷۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶ 27 February 2017
منچستریونایتد با مورینیو در یک بازی بسیار دشوار قهرمان جام اتحادیه انگلیس معروف به لیگ کاپ شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، یکشنبه شب، در فینال جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی، منچستریونایتد به مصاف ساوثهمپتون رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.  

زلاتان ابراهیموویچ- پل پوگبا- منچستریونایتد- شیاطین سرخ
 
ابتدا یونایتد با گل های زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 19 و جسه لینگارد در دقیقه 38 برای یونایتد به ثمر رساندند، اما مانولو گابیادینی با گلزنی در دقایق 46 و 49 بازی را به تساوی 2 بر 2 رساند.
 
در پایان این زلاتان ابراهیموویچ بود که در دقیقه 87 به کمک شیاطین آمد و با ضربه سر گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند، تا در اولین فینال اروپایی سال 2017، منچستریونایتد مورینیو صاحب یک جام شود.

شرح گل ها
دقیقه 18: خطای اوریول رومئو روی آندر هررا در میانه های میدان یک ضربه ایستگاهی نصیب شیاطین سرخ کرد. زلاتان ابراهیموویچ پشت توپ ایستاد و با ضربه ای چشم نواز حساب کار را 1-0 کرد.

دقیقه 38: یک کار تیمی از سمت چپ منچستریونایتد را به گل رساند. پاس خوب روخوی پیش تاخته در مرکز محوطه جریمه به جسی لینگارد رسید و او نیز در کمال آرامش با یک بغل پای حساب شده، دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 1+45: حرکت خوب جیمز وارد پراوز از سمت راست و در میان غفلت روخو، با ارسالی به درون محوطه جریمه همراه شد و این مانولو گابیادینی بود که از گرد راه رسید و با یک ضربه نرم از محوطه شش قدم، توپ را از بین پاهای داوید ده خیا عبور داد و نتیجه را 2-1 کرد.

ساوتهمپتون- منچستریونایتد- لیگ کاپ انگلیس- مانولو گابیادینی

دقیقه 49: دفع توپ نه چندان خوب بازیکنان منچستر رو یک ضربه کرنر، با ضربه سر استیون دیویس از پشت محوطه همراه شد تا توپ بار دیگر به محوطه جریمه بازگردد و این بار در میان بهت و حیرت اسمالینگ و بایی، گابیادینی با یک چرخش استثنایی توپ را به تور دروازه چسباند.

دقیقه 86: مارسیال توپ را به سمت راست برد، جایی که آندر هررا فضای خوبی برای یک سانتر داشت و همین کار را هم کرد تا زلاتان ابراهیموویچ با ضربه سری دیدنی سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها