بازدید 7607
۱

چه شد که رامین و علیپور اخراج شدند؟

درگیری لفظی علی علیپور و رامین رضاییان باعث شد تا هر دو بازیکن مازنی پرسپولیس از سوی آقای سرمربی، از ادامه حضور در اردوی این تیم برای بازی با الوحده امارات منع شوند.
کد خبر: ۶۷۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 27 February 2017
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در اقدامی غیر منتظره ، دو بازیکن خاطی تمرین امروز تیمش را اخراج کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی,درگیری لفظی علی علیپور و رامین رضاییان باعث شد تا هر دو بازیکن مازنی پرسپولیس از سوی آقای سرمربی، از ادامه حضور در اردوی این تیم برای بازی با الوحده امارات منع شوند.آن چه در ادامه می خوانید گزارشی است از اتفاقاتی که باعث اتخاذ این تصمیم از سوی برانکو شد.  
 
 درگیری لفظی در تمرین
این که بین رضاییان و علیپور در تمرین چه گذشت نمی توان حکم قطعی داد.درگیری بر سر یک توپ،بحث دو بازیکن و ادامه این بحث و اضافه شدن چاشنی خشونت به این بحث از جمله خبرهایی است که از اردوی دوبی به تهران مخابره شده اما هر چه بود برانکو بدون معطلی همچون داورانی که بلادرنگ پس از به ثمر رسیدن گل توسط یکی از تیم ها به سمت مرکز میدان می دوند، تصمیم به دیپورت رضاییان و البته علیپور کرده است.  
 
 به آنها بگویید اخراج شدند
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین به مدیران باشگاه اعلام می‌کند که این دو بازیکن باید به تهران برگردند. بی‌برو برگرد:"همین حالا برایشان بلیت بگیرید تا برگردند." از برانکو سوال می‌شود: "قبل از بازی با الوحده؟" برانکو با لحنی معنادار می گوید: "NOW" . تاکید برانکو مدیران باشگاه را شگفت زده می کند. او را کمتر این گونه برآشفته دیده‌اند. به همین دلیل از او می‌خواهند کمی صبور باشد.  
 
 کار به جلسه کشید
مدیران پرسپولیس با طاهری تماس می گیرند و او را در جریان می گذراند.سپس با دستور طاهری با برانکو جلسه ای را برگزار می کنند.به برانکو می گویند که بهتر است عجله نکند و در حالت ناراحتی و عصبی تصمیمی نگیردوبرانکو هم با چشم های متعجب تاکید میکند که اصلا عصبی نیست و پشت این تصمیم او منطق است نه خشم! سرمربی کروات پرسپولیس با خونسردی خاصی همه چیز را توضیح میدهد و دلایلش را برای دیپورت رضاییان و البته علیپور اعلام میکند.دلایلی که همگی محکمه پسند هستند و قانع کننده.معمولا در بحث و گفتمان یا باید متقاعد شوی یا از این هنر برخوردار باشی که طرف مقابلت را متقاعد کنی.در این جلسه برانکو خیلی راحت مسئولان را متقاعد می کند و خلاص!  
 
 ...و اما دلایل برانکو
از ما نخواهید با توجه به این که در این جلسه نبودیم همه چیز را توضیح دهیم و از تمام مفاد آن باخبر باشیم.اما وقتی کف دستمان را بو میکنیم به اینجا می رسیم که برانکو از رضاییان تا حد زیادی ناراحت است.به هرحال آنهایی که با برانکو قرابت بیشتری دارند می دانند که او هنوز هم بابت برخی رخدادها از شاگردش ناراحت است.از اتفاقات ابتدای فصل و رفتن رضاییان به ترکیه و چندین و چند موضوع دیگر. به هر حال معلوم نیست که برانکو این مسائل را در جلسه مطرح کرده یا نه اما هر چه هست بدانید که او با بردباری خاصی دلایلش را عنوان می‌کند و مدیران باشگاه هم پس از تماس با طاهری و در جریان گذاشتن او با برگرداندن دو بازیکن مازنی موافقت می کنند.  
 
 باشگاه خبر را اعلام کند: برانکو در اقدامی جالب از باشگاه خواست تا این خبر توسط سایت رسمی باشگاه اعلام شود.  
 
 بلیت‌ها را ببینم
موضوع وقتی جالب می شود که برانکو تا آخرین لحظه پیگیر بازگشت شاگردانش به تهران بود.او حتی به درخواست تهیه بلیط برای شاگردان بی انضباطش هم راضی نشد و اعلام کرد باید مدارک رزرو شدن بلیت‌ها را خودش ببیند تا خیالش راحت شود! به هر حال قطعی است که بعضی از نیروها برای بخشیده شدن این دو بازیکن بسیج شده اند و از همین حالا می توان پیش بینی کرد که هر چقدر بازگشت علیپور محتمل باشد، بسیار بعید است که برانکو این بار رضاییان را ببخشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باید رضائیان برگرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر