بازدید 14775
۷

حادثه اتوبان صیاد تصادف اعلام شد

کد خبر: ۶۷۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 27 February 2017
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک از برخورد مرگبار یک دستگاه لیفان با عابر پیاده خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت ۲۱ شب گذشته در اتوبان صیاد شیرازی نزدیک پل گیلان ناگهان یک دستگاه خودرو لیفان با یک عابر پیاده که در حال عبور از اتوبان بود برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه عابر پیاده در دم جان خود را از دست داد؛ در حالی که عده‌ای شایعه کرده بودند که فردی از روی پل گیلان خودکشی کرده است اما با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این خبر صحت ندارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس ۵۰ درصد از سوی عابر پیاده به دلیل نقض ماده ۴ و عبور از عرض بزرگراه و ۵۰ درصد از سوی راننده خودروی لیفان به دلیل عدم توجه به جلو اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
آخه چجوری می شه که راننده در اینجا مقصر می شه! خب در اتوبانی که 110 تا سرعت مجاز هست و راننده با 100 تا هم رانندگی کنه، هر چقدر هم حواسش به جلو باشه، وقتی یه عابر بیاد وسط اتوبان خب نمی شه ماشین رو کنترل کرد، عابری که از عرض اتوبان رد می شه باید 100 درصد مقصر باشه
درسته از پشت کوه اومدیم اما با هلی کوپتر اومدیم.
اعلام 50 ، 50 مقصر بودن عین نامردی برای راننده هست، شما هرچقدر هم مراقب باشی یا نباشی، عابر وقتی جاش توی اتوبان نیست کاملا کاملا کاملا و 100درصد مقصره!
این را خدا نکرده بهش اتوبان میگویند ا ت و ب ان یعنی اتوبان بزرگراه ازاد راه یعنی سرعت 100 تا 120 اصلا 80 کیلومتر مگر میشود به جلو توجه نداشت چگونه میشوذ با این سرعت به کسی یا ماشینی تصادف نکرد این چه نظری هست میدهنداگر توجه به جلو راننده نکند که به گارد ریل یا ماشین های دیگر میخورد ؟چرا عابر تماما مقصر نباشد چون از اتوبان عبور عابر ممنوع است چند تا اینجور تصادفات را دولت از بیت المال خسارت بدهد تا مردم بدانند ماشینها در هر وضعی باشند مقصر نیستند تا این نباشد یکی گیج منگ وسط اتوبان راه بیفتذد نزدیک عید وخرجی زیاد شده!
.
.
عابر پیاده ای که در طول و عرض یک آزادراه و بزرگراه عبور می کند خودش صد در صد مقصر است یعنی چی راننده هم مقصر اعلام می شود؟!..؟

.

چون راننده ای که دارد با 125 کیلومتر سرعت مجاز رانندگی می کند مجاز نیست ناگهان روی پدال ترمز بزند و باعث مرگ ده ها نفر سرنشینان وسایط نقیلیه پشت سر و طرفین خود شود..

ِ
.
پلیس راهور ناجا دارد کار خودش را راحت می کند...
.
.
متاسفانه این راحت طلبی موجب خسران و مغبون شدن رانندگان درستکار شده است بعنوان مثال اگر وسیله نقلیه ای به ناگهان و بدون رعایت حق تقدم و راهنما از پارک بیرون بیاید یا وسط مسیر روی ترمز شدید بزند مقصر وسیله نقلیه پشت سر وی تشخیص داده می شود !

.

.
با توجه به موانع زیرگذر پل مذکور، آنجا امکان تردد برای عبور عابر پیاده را نداشته که تصادف صورت گیرد. کمی به عکس های منتشر شده قبلی تان توجه بفرمایید. کاملا" مشخص است که وجود عابر و تصادف با خودرو فقط با پرش از پل محقق می شود. احتمالا" گرفتن دیه از شرکت بیمه توسط بستگان متوفی دلیل این امر بوده که حقه بازی و دروغ است. در کل باید به نظر شاهدان توجه شود.
خوب خدا را شکر که طرفین راضی شدند و پنجاه پنجاه موضوع ختم به خیر شد !!! ضمنا کارشناسانی که قبلا قضاوت کرده و جایی در جهنم برای متوفی در نظر گرفتند نیز تجدید نظر کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل