بازدید 12149
۲

برانکو کوتاه می آید:رامین اخراج نمی شود

کد خبر: ۶۷۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 27 February 2017
حکایت برانکو و رامین رضاییان انگار قرار است روایت تاریخی علی پروین و مهدی هاشمی نسب شود.آنجا هم سرمربی نتوانست سر آخر ستاره تیمش را کنترل کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی,از فصل قبل برانکو و رامین رضاییان رابطه شان به سردی رفته بود. کم کم این دعوا به دعوای بین سرمربی تیم ملی با مربی قرمزها تبدیل شد. تازه داشت همه چیز خوب می شد. همه یادشان رفته بود که برانکو گفته بود زیر فلسفه اش نمی زند و به رامین بازی نمی دهد. این بازیکن داشت بازی می کرد که حالا چالش بزرگی رخ داده است. دعوایی بزرگ در دبی.دعوای سر تمرین بین رامین و علی علیپور.
 
برانکو بقدری عصبی شده است که فریاد زنان سر شام این دو را بیرون می کند و می گوید سایت باشگاه اخراج شان را منتشر کند. می گوید باید دیپورت شوند و برگردند تهران. حتی علی کریمی که وقتی در تیم ملی شاگرد برانکو بود ، بدتر از رفتار رامین را با مربی کرده بود و اخراج نشده بود هم خیلی زود به حمایت از آقای سرمربی بلند شد. به حمایت از مردی که احتیاطش زبانزد است.
 
او بعد از دقایقی اما سرد شد. خیلی زود خبر رسید از اخراج و دیپورت بازیکنان پشیمان شده اند. آنها در همان دبی می مانند. بعد از این خبر اما تازه رسانه های نزدیک به برانکو شروع کردند به زمینه چینی که مسئولان تیم درحال رایزنی هستند تا بتوانند برانکو را قانع کنند این دو نفر را در دبی نگه دارد اما به زمین نفرستد. آن توفان اما خیلی زود فروکش کرده و. مسیر به سمت آرام شدن است.  
 
برانکو تقریبا همیشه همین بوده ، خیلی اصرار به برخورد سلبی این گونه ندارد. معمولا در برابر خواست مقامات بالادستی ، کوتاه می آید. از ماجرای خداداد و هاشمیان گرفته تا بازیکنان اوکراینی و همین ماجرای رامین یا طارمی ، سابقه نشان داده او معمولا در نهایت از خواست بالادستی ها صرف نظر نمی کند ، اگرچه به سبک خاص خود ، این دعوا را در سکوت پیش می برد و سعی می کند در جنگی فرسایشی طرفش را از کوره به در کند. حالا با این اتفاقات رامین که متهم شده بخشی از جنجالش می تواند تبری جستن از پرسپولیس در راه بازگشت به تیم ملی باشد ، باید خود را برای چالش مانکنی طولانی مدت روی نیمکت پرسپولیس آماده کند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حالا چی به تو می رسه آخه الکی شاوغش میکنی ،کیسه!!
هر وقت منصوریان تونست جلوی رحمتی رو بگیره اونوقت قلم فرسایی کن
پس دو بازیکن دوپینگی از لنگستون هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل