بازدید 3429

دستوروزیربه تاج؛پرسپولیسی‌ها در تیم ملی

کد خبر: ۶۷۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 27 February 2017
سکوت فدراسیون فوتبال در قبال خبرهای ضد و نقیض از سوی کی‌روش مبنی بر اینکه به هیچ عنوان ملی‌پوشان پرسپولیس را به تیم‌ملی دعوت نمی‌کند، التهاب جدیدی را در افکار عمومی آن هم در آستانه بازی‌های مهم پرسپولیس در آسیا و تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی به‌وجود آورده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،یک فرد مطلع در این باره مدعی است که فدراسیون در مخمصه‌ای عجیب گیر افتاده و قادر به تصمیم‌گیری نیست. آنچه که مشخص است همین مطلبی است که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال آن را بیان می‌کند. کی‌روش در مصاحبه جدیدش با رسانه‌‌های پرتغالی باز هم به فدراسیون فوتبال پریده و تمرین کردن در زمین 60 متری را بهانه‌ای برای عدم موفقیت احتمالی تیم‌ملی در آینده عنوان کرده است. اما فدراسیون چه برنامه‌ای برای راضی کردن کی‌روش و آرام شدن هواداران پرسپولیس دارد؟ هنوز هیچ...
 
طبق گفته یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال کار از دست تاج و فدراسیون خارج شده و حالا پای وزارت ورزش هم به میان آمده است. این منبع آگاه از دخالت مستقیم وزارت ورزش خبر می‌دهد و مدعی است سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش که متولی اصلی پرسپولیس به حساب می‌آید، به طور جدی از تاج خواسته تا تکلیف کی‌روش را مشخص کند. گفته می‌شود وزارت ورزش از فدراسیون خواسته زیر بار دعوت‌نشدن ملی‌پوشان پرسپولیس از سوی کی‌روش نرود. این خواسته زیرپوستی و کاملا محرمانه شرایط را برای رییس فدراسیون سخت کرده است به طوری که شنیده می‌شود جمعه‌شب گذشته تا پاسی از شب در فدراسیون جلسه بوده و با کی‌روش تلفنی صحبت شده اما او حاضر نیست از خواسته‌اش چشم‌پوشی کند.
 
از یک‌سو وزارت ورزش دستور داده تا ملی‌پوشان پرسپولیس در اردوی تیم‌ملی حضور داشته باشند و از سوی دیگر کی‌روش بدون توجه به منافع ملی و خاص میلیون‌ها پرسپولیسی، تنها به خاطر انتقادات برانکو نمی‌خواهد شاگردان سرمربی پرسپولیس را به اردوی قطر دعوت کند. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که فدراسیون هیچ‌گونه برخوردی با کی‌روش در دستور کارش قرار نداده آن هم در شرایطی که سرمربی تیم‌ملی چند روز پیش باید طبق قراردادش به ایران می‌آمد. یک فرد مطلع در این زمینه مدعی است: «اگر غیبت‌های کی‌روش را در یک سال گذشته حساب کنیم، طبق قراردادی که فدراسیون با او بسته،‌ هم می‌توان کی‌روش را اخراج کرد و هم می‌توان جریمه‌ای سنگین بابت غیبت‌هایش در نظر گرفت.»
 
حال به نظر می‌رسد فدراسیون، وزارت ورزش، پرسپولیس و کی‌روش مربع بحران در فوتبال ایران را تشکیل دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل