بازدید 1606

والی طالبان برای سومین بار در افغانستان کشته شد

برخی منابع دولتی افغانستان اعلام کردند که والی خودخوانده طالبان در ولایت قندوز در شمال این کشور برای سومین بار کشته شده است.
کد خبر: ۶۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 27 February 2017
 برخی منابع دولتی افغانستان اعلام کردند که والی خودخوانده طالبان در ولایت قندوز در شمال این کشور برای سومین بار کشته شده است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از کاربران افغان در فضای مجازی، یکی از سخنگویان دولتی افغانستان در واکنش به کشته شدن مولوی «عبدالسلام» والی خودخوانده طالبان در ولایت قندوز گفت: بار سوم است که وی کشته می‌شود.

اداره امنیت ملی افغانستان چندی قبل اعلام کرده بود که مولوی عبدالسلام والی خودخوانده طالبان در ولایت قندوز که رهبری جنگ در این شهر را نیز به عهده دارد در حملات هوایی نیروهای امنیتی افغانستان کشته شده است.

همچنین تصویری از یک فرد که ملا عبدالسلام معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد وی از ناحیه سر هدف قرار گرفته و کشته شده است.

 ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی رسمی گروه طالبان اعلام کرد که والی این گروه در ولایت قندوز زنده است و همچنان جنگ را در این ولایت رهبری می‌کند.

 فایل صوتی منتسب به ملا عبدالسلام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که وی می‌گوید زنده بوده و همچنان به جنگ در این ولایت در کنار افراد طالبان ادامه می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها