بازدید 2212

تحلیل پولتیک‌ریویو از آرایش سیاسی در انتخابات ایران

چه کسی می تواند رقیب روحانی باشد؟ آیا اصولگرایان از اشتباه خود در سال 2013 درس می گیرند؟ زمانی که به جای ائتلاف بر سر یک نامزد واحد چند کاندیدا معرفی کردند...
کد خبر: ۶۷۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 27 February 2017
وب سایت پولتیک ریویو درباره انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ایران می نویسد: انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران قطعا در نوع خود یک رفراندوم درباره دستاوردهای حسن روحانی خواهد بود، به ویژه وعده های وی برای گشودن اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای که به برداشته شدن تحریم های مرتبط منجر شد.

در این گزارش آمده است: برخلاف سیستم عریض و طویل انتخابات آمریکا، تقویم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران بسیار کوتاه است و روند یک هفته ای ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران 11 آوریل آغاز می شود.

در این صورت چه کسی می تواند رقیب روحانی باشد؟ آیا اصولگرایان از اشتباه خود در سال 2013 درس می گیرند؟ زمانی که به جای ائتلاف بر سر یک نامزد واحد چند کاندیدا معرفی کردند...

در هر صورت، اصولگرایان به کار بیشتری برای چالش کشیدن روحانی در انتخابات آینده نیازمندند و باید با ائتلاف بر سر یک کاندیدای واحد که از رای آوری قابل توجهی نیز برخودار است بتوانند انتخابات را دوقطبی و روحانی را به چالش بکشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی