بازدید 23601

درخشش تویوتا در نمایشگاه بین المللی تهران

کد خبر: ۶۷۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 27 February 2017
یکی از موضوعات قابل توجه در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، حضور قدرتمند شرکت ایرتویا در این نمایشگاه بود که در رسانه ها انعکاس ویژه ای داشت.
 
به گزارش تابناک، غرفه ایرتویا در این نمایشگاه به دلیل ارایه محصولات متنوع کمپانی معظم تویوتا و لکسوس یکی از پربازدید ترین غرف های این نمایشگاه بود.
 
این شرکت با نمایش ۵ مدل از جدیدترین و جذابترین خودروهای تویوتا و لکسوس در نمایشگاه، توانست نام خود را به عنوان قویترین شرکت کننده در اذهان بازدید کنندگان ثبت نماید.
 
در حالی که فقط ۲ ماه از رونمایی جدید ترین خودرو تویوتا یعنی C-HR در دنیا می گذرد، ایرتویا با رونمایی این خودرو توانست نام نمایشگاه تهران را پس از نمایشگاه های بزرگی چون دیترویدو پاریس در ارتباط با رونمایی از این خودروی جدید، به ثبت برساند و این در حالی است که هنوز در بسیاری از بازار های جهانی مدل ۲۰۱۷ این خودرو عرضه نشده است.
 
این شرکت با توجه به این موضوع که فضای نمایشگاه، محلی برای تعامل علاقه مندان و کمپانی ها است، با استقرار بیش از ۳۰ نفر کارشناس فروش در غرفه خود، علی رغم جمعیت انبوه بازدید کنندگان،  تلاش کرد تا به نحو احسن پاسخگوی سئوالات و تقاضای بازدید کنندگان باشد.
 
ایرتویا همچنین با پیاده سازی استانداردهای  تویوتا موتورز در نمایشگاه خودروی تهران، توانست غرفه خود را طبق استاندارد های تعیین شده از طرف تویوتا موتورزآماده سازد تا با حضور پر قدرت و استقرار جدیدترین محصولات تویوتا و لکسوس، تمام توجه ها را به خود جلب نماید.
 
نکته قابل توجه دیگر در این غرفه ،امکان بررسی خودروها توسط علاقه مندان بود و حتی درب های محصولات گران قیمت لکسوس نیز برای بازدید عموم در زمان های مشخص باز شده بود تا همه مردم بتوانند کیفیت برتر این محصولات را از نزدیک لمس نمایند در حالی که این امکان برای سایر خودرو ها و برند های این نمایشگاه که در رنج قیمتی محصولات لکسوس بودند وجود نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل