بازدید 4488

عارف: گلایه‌های جدی از برخی وزرا دارم

رئیس فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید باید از ظرفیتی که در کل کشور دارد استفاده کند و حضور مردم و جایگاه مردم در انقلاب راهبرد اصلی ما باشد.
کد خبر: ۶۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 27 February 2017
تسنیم نوشت: رئیس فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید باید از ظرفیتی که در کل کشور دارد استفاده کند و حضور مردم و جایگاه مردم در انقلاب راهبرد اصلی ما باشد.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید امشب (دوشنبه 9 اسفند) در مراسم گرامیداشت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان این که خدمت به این مردم افتخار است و ما افتخار می‌کنیم در خانه ملت پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم، گفت: گفتمان اصلاحات فرد محور نیست و همه افراد باید برای این گفتمان تلاش کنند.

عارف با بیان این که خرد جمعی ذات گفتمان اصلاحات است خاطر نشان کرد: تحقق آرمان‌های انقلاب جزو شعارهای بدیهی ما است و اتفاقی که در خرداد 92 افتاد بیانگر گفتمان اصلاحات و ظرفیتش بود.

رئیس فراکسیون امید با بیان این که ما گام دوم را خوب برداشتیم و اصلاحات ظرفیت خودش را نشان داد، گفت: امیدواریم عملکرد این گفتمان تحلیل شود ما نیاز به نقد داریم که بدانیم کجا بد عمل کردیم. مسیر ما همان مسیر خرداد 92 بود. ما در تهران از چهره‌های برجسته حزبی گذشتیم عرف فعالیت‌های سیاسی و تشکیل احزاب به دست آوردن قدرت است، اما حرکتی که انجام شد و عده‌ای کنار رفتند، ناشی از آموزه‌های دینی و انقلابی ما بود، که در رخداد 92 و اسفند 94 اتفاق افتاد.

وی با اشاره به این که گام دوم مقدمه پیروزی ما بر گام سوم است و هیچ راهی جز ادامه همان مسیر نیست، خاطر نشان کرد: هنوز هم باید از مطالبات حزبی و جناحی اگر لازم است دست برداریم، من در سال 92 خدمت یکی از بزرگان رسیدم و گفتم من اگر کاری هم نتوانم انجام دهم سنگی در چاه نمی‌اندازم. در کشورهای در حال توسعه شاید سنگ نداختن در چاه هنر باشد.

عارف با اشاره به این که ما در ماههای اول همگرایی در فراکسیون را در دستور کار قرار دادیم گفت: در مجلس دست برادری را به سمت تمام نمایندگان دراز کردیم و این مسیر را ادامه می‌دهیم و باید گام سوم را جدی برداریم.

رئیس فراکسیون امید با بیان این که امروز فرصت گلایه نیست و فرصت کار است، خاطر نشان کرد: من گلایه‌های جدی از تعدادی از وزرا دارم، فراکسیون امید باید از ظرفیتی که در کل کشور دارد استفاده کند و باید حضور مردم و جایگاه مردم در انقلاب راهبرد اصلی ما باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار