بازدید 10259

رئیس ستاد انتخاباتی بقایی هم انتخاب شد

عبدالرضا شیخ الاسلامی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حمید بقایی معرفی می شود.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 28 February 2017
 عبدالرضا شیخ الاسلامی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حمید بقایی معرفی می شود.

سایت دولت بهار با اعلام این خبر نوشته است:

در همین زمینه و با توجه به اعلام کاندیداتوری حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری و تاکید محمود احمدی نژاد مبنی بر ممنوعیت فعالیت انتخاباتی اعضای شوراهای تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره)، عبدالرضا شیخ الاسلامی، علی ذبیحی، سیدحسن موسوی و علی اکبر جوانفکر، استعفای خود از شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام(ره) را تقدیم دکتر احمدی نژاد کردند تا در فعالیتهای انتخاباتی حمید بقایی کمک و یاری رسانند.

متن استعفای این افراد بدین شرح است:

بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم
همراهی و همگامی با حضرت عالی در شورای مرکزی تبیین مبانی انقلاب و بازخوانی آرمانهای امام (ره) و رهبری طی سه سال گذشته توفیق بزرگی بود که خداوند متعال را بر این موهبت شاکر و سپاسگزاریم.
اینک در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نامزدی برادر عزیزمان جناب آقای حمید بقایی ، اینجانبان وظیفه خود دانستیم که جهت کمک به ایشان در این عرصه مهم و سرنوشت ساز به صحنه آییم.
از آنجایی که حضرت عالی پیشتر ،فرموده بودید که این شورا اهداف اتنخاباتی را تعقیب نمی کند، در امتثال منویات جناب عالی اجازه می خواهیم که از شرکت در جلسات و فعالیت های مربوط به این شورا معاف گردیم.
یقینا این تصمیم صرفا بر اساس احساس وظیفه دینی و انقلابی و در راستای ترویج گفتمان امام و ارزشهای انقلاب بوده و ان شاءالله در هر موضع و سنگری که باشیم خادم مردم ، سرباز انقلاب و مطیع رهبری عزیز و بزرگوار خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر