بازدید 12117

سارقان خودروی حمل پول بانک دستگیر شدند

دزدانی که خودروی حمل پول بانک را با بیش از 900 میلیون تومان پول ربوده و در چشم بر هم زدنی برای خود شهرتی بزرگی در کشور پدید آورده بودند، در تعقیب و گریزی مسلحانه و پس از اینکه یک تن از ایشان زخمی شد، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 01 March 2017
دزدانی که خودروی حمل پول بانک را با بیش از 900 میلیون تومان پول ربوده و در چشم بر هم زدنی برای خود شهرتی بزرگی در کشور پدید آورده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک»، ساعت 7:47 دقیقه پنجم اسفند ماه جاری سرقتی به پلیس گزارش شد که در کشورمان بی سابقه بود؛ ربودن خودروی حمل پول یکی از بانک ها، آن هم در یکی از مناطق پرتردد پایتخت. به این صورت که دو خودروی پراید این خودروی حمل پول را که در حال عبور از بزرگراه حقانی بود، در بر گرفته و با متوقف کردن آن، راننده را پیاده کرده و خودروی وی را با خود بردند.
 
در ادامه، سارقان که از مجهز بودن خودرو به جی پی اس مطلع بودند، ابتدا این دستگاه را از ماشین جدا کرده و به خیابان پرتاب نمودند و سپس برای رهایی از خودرو و احتمال شناسایی آن به واسطه اطلاع پلیس و کنترل دوربین های ترافیکی، دست به سرقت دیگری زدند.
 
تصویر خودروی سارقان پس از تعقیب و گریز. مشخص نیست که این خودرو به ایشان تعلق داشته یا سرقتی است.
تصویر خودروی سارقان پس از تعقیب و گریز. مشخص نیست که این خودرو به ایشان تعلق داشته یا سرقتی است.
 
به این صورت که سد راه یک خودروی ال 90 شده و با تهدید سرنشین آن با اسلحه، خودروی وی را در اختیار گرفته و با انتقال کیسه های پول به آن، از محل متواری شدند. بدین تریبت سرقتی رقم خورد که گفته می شود 900 میلیون تومان پول نقد به جیب سارقان روانه کرده است.

در پی این اتفاق، ردیابی های پلیسی کلید زده شد و از همان روزهای نخست چند مظنون در این پرونده دستگیر شدند تا اینکه تجسس های به عمل آمده به شناسایی چهار متهم در لاهیجان (استان گیلان) رسید و طی تعقیب و گریزی، همه این افراد دستگیر شدند.
 
این در در حالی که گفته می شود یکی از این چهار سارق خانمی 22 ساله است و این فرد در تعقیب و گریز میان پلیس و سارقان، به ضرب گلوله پلیس زخمی شده و اکنون در بیمارستان بستری است. دیگر متهمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند و تحقیقات فنی از آنها ادامه دارد. 

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار