بازدید 35487
۷
بسته خبری «تابناک»؛

ماجرای بی احترامی به ایرانیان در ترکیه/ توییت عجیب مشاور رئیس جمهور/ سوءاستفاده انتخاباتی از نام علی دایی!/ آزادی یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر!/تفسیر آیت الله مکارم درباره ناتو عربی/ ایرانی ها به حج امسال می روند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«واکنش آیت الله بطحایی به خبر انتقادات او علیه روحانی و رئیس دولت اصلاحات»، «افشاگری بازیکن سابق رئال از ماجرای رفتنش به بارسا»، «ایران و سپاه دغدغه مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی»... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 02 March 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش آیت الله بطحایی به خبر انتقادات او علیه روحانی و رئیس دولت اصلاحات

به دنبال انتشار اخباري سخيف و جاهلانه عده اي افراد نان به نرخ روز خور در خصوص تخريب رئيس جمهور فعلي و رئيس دولت اصلاحات به نقل از سوي بنده؛ اعلام ميدارم اينجانب هيچ گاه اهل تقابل با كسي نبوده و نيستم. ظاهرا عده اي سرشان براي ايجاد دعوا بين مسئولان نظام درد مي كند. صراحتا اعلام ميدارم از ناحيه بنده هيچ گاه عليه اين دو مسئول در نظام اسلامي مطلبي گفته نشده و عليرغم آنكه ممكن است در بسياري از امور جاري نقدهايي داشته باشم اما اين حركت را بسيار زشت و پليد مي دانم.


توضیح فاطمه هاشمی در خصوص فایل صوتی

فاطمه هاشمی گفت: اگر گفتم سه هزار متر در اختیار امام بوده، منظورم این نبوده که منزل امام سه هزار متر بوده بلکه چنین که مى‌دانیم جماران تنها منزل امام نبوده بلکه مقر رهبرى نظام بوده و با توجه به موقعیت جنگ آنجا یک سری مراکز امنیتی بوده که درمانگاه، اقامتگاه محافظین، دفتر امام، حسینیه امام و کارهایی که امام به عنوان رهبر انقلاب داشتند، در آن محوطه انجام می‌گرفته است. یعنی همه آن سه هزار متر منزل و مربوط به شخص ایشان نبوده و در اختیار کارهای مختلف ایشان بوده و خانه آقای هاشمی یک خانه معمولی داخل آنجاست. این را هم بگویم که اولا خانه آقای هاشمی اجاره‌ای است و بعد امام خودشان از آقای هاشمی خواستند که در این خانه بنشینند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


ایرانی ها به حج امسال می روند؟

حمید محمدی رئیس هیئت حج جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز درباره سفر اخیر هیئت مذاکره کننده حج جمهوری اسلامی ایران به عربستان و نتایج مذاکرات اظهار داشت: با عنایت به قطع روابط دو جانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و همچنین محرومیت زایران ایرانی از حضور در حج گذشته، طبیعتا ابعاد و موضوعات ویژه‌ای وجود داشته است که به عنوان انتظارات جمهوری اسلامی ایران و حجاج ایرانی که لازم بود در این مذاکرات تصریح و تاکید کنیم که بدین منظور جلسات متعددی در این ارتباط ما بین طرفین در سطح روسای هیئت های طرفین به ریاست سرپرست سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان و هم چنین در سطح کارشناسان برگزار شد. سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: عربستان سعودی برخی از موضوعات مورد نظر ما را صراحتا پذیرفت و نسبت به تامین برخی دیگر از مطالبات خود هم چنان در حال رایزنی هستیم. خدمات پزشکی به حجاج ایرانی و ممنوعیت در این خصوص به ویژه در مشاعر مقدس یکی از مشکلات جدی ما بود که این محدودیت و ممنوعیت رفع شد. دو پلیس خاطی جده محاکمه شدند. این دو پلیس اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند. پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، این خبر را منتشر کرد.


کلید گاوصندوق اعراب «ایران» است!

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: توقع اینکه ایرانی‌ها زمانی از دولت ترکیه در حین کودتا حمایت کردند، پس این دولت نمک‌گیر ایران شده، یک تصور بسیار ساده‌لوحانه به‌حساب می‌آید؛ ترک‌ها هیچ‌وقت نمک‌گیر کسی نمی‌شوند و تجربه ثابت کرده که شریک قابل اعتمادی نیستند. رابطه اردوغان و بشار اسد زمانی آنقدر صمیمی بود که ماه رمضان سحری را خانوادگی در دمشق می‌خوردند و افطاری را در آنکارا! در آن زمان رابطه سوریه و ترکیه آنقدر صمیمی شده بود که حتی ایرانی‌ها هم در تعجب بودند. اردوغان مدعی است که در آن مقطع تلاش داشت اسد را از ایران دور کند. مشخص نیست این عرب‌های بیچاره تا چه حد حاضر خواهند بود به اموال خود آتش بزنند که همه از آمریکا گرفته تا اروپایی‌ها تا ترکیه برای ذخایر ارزی آن‌ها کیسه دوخته‌اند و همه یاد گرفته‌اند که کلید رمز گاوصندوق آن‌ها "ایران" است!


ایران و سپاه دغدغه مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد علی‌رغم نگرانی‌های فعلی از برنامه هسته‌ای ایران، مقابله با تهدیداتی که امکان دارد از بحران سوریه حاصل شود، در اولویت دستور کار دستگاه امنیتی اسرائیل قرار دارد. چاگای زوریل دبیر کل وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه مهمترین مسئله آن‌ها مقابله با قدرت گرفتن محور شیعه در سوریه به رهبری ایران است، گفت: «سوریه آوردگاه کلیدی است زیرا عالم صغیری از همه چیز است: قدرت‌های جهانی شامل روسیه و آمریکا، بازیگران منطقه مانند ایران و ترکیه، و گروه‌های رقیب داخل یک کشور مانند دولت اسد و اپوزسیون و کردها و داعش خبرنگار تایمز اسرائیل دفتر کار زوریل را اینطور توصیف کرده است: «نقشه‌‌ای از تهران پشت سر او به دیوار نصب شده و یک کلاه مشابه کلاه‌های رسمی با آرم سپاه پاسداران در قفسه کتاب‌های اوست. اما این سوریه و جنگ آن است که ذهن او را به خود مشغول کرده است.» فارس این خبر را منتشر کرد.


جدال احمدی‌نژادی‌ها بر سر یک خاطره

سید محمدحسینی در واکنش به اظهارات عبدالرضا داوری گفت: صحبت‌های بی‌پایه و اساس، داستان‌سرایی و خاطره‌سازی‌های فردی که سابقه و مواضع گذشته و حال وی معلوم است ارزش پاسخگویی و توضیح ندارد. اما به دلیل ضرورت پیگیری قضایی موضوع که برای چندمین بار تکرار می‌شود، باصراحت اعلام می‌کنم که این قصه‌پردازی‌های ناشیانه از اساس کذب محض است تا چه رسد به جزییات خیال‌پردازانه‌ای که برای تثبیت ادعای خود، ساخته و پرداخته است تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد! واقعا متاسفم از فردی که مدعی مسلمانی و اعتقاد به حساب و کتاب آخرت است چگونه در پیشگاه حق تعالی به خود اجازه می‌دهد که چنین لاطائلاتی به هم ببافد و به راحتی به دیگران تهمت بزند! خداوند همه ما را عاقبت به خیر گرداند. انتخاب این خبر را منتشر کرد.


کاندیدایی برای رقابت نکردن

پژمان گرامی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر می رسد هدف احمدی نژاد این است که به ایجاد موج احمدی نژادیسم در کشور و در عرصه انتخابات دامن بزند. در این میان باید به وجود افرادی همچون غلام حسین الهام در اطرافیان احمدی نژاد توجه کرد که میتوانند از سد شورای نگهبان عبور کنند. شاید اعلام کاندیداتوری بقایی نیز سپری برای معرفی افرادی مانند الهام و حفظ آنها از حملات احتمالی باشد. بقایی از نگاه بسیاری پرچم پیروز نشدن احمدی نژادی ها است اما ممکن است از نگاه نزدیکان احمدی نژاد برگ برنده ای باشد برای معرفی سایر کاندیداها یا بهانه ای برای منحرف کردن حواس ها از آنچه احمدی نژاد و همراهانش واقعا می خواهند . خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


بی‌انصاف نباشید، فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست

خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت‌های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال‌های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می‌گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود. حالا پس از صدور پروانه نمایش فیلم «گشت ۲» ساعد سهیلی در یک پست اینستاگرامی نوشته است: «فراستی به دردنخورترين آدم سينما نيست... بی‌انصاف نباشيد، اون خيلی‌ها رو به خنده انداخته و به نظرم گوگولی‌ترين و بانمک‌ترين آدم سينماست» خبرآنلاین، این خبر را منتشر کرد.


افشاگری بازیکن سابق رئال از ماجرای رفتنش به بارسا

اوزیل در بخشی از کتابش که به زودی منتشر خواهد شد، فاش ساخته است که پیش از پیوستن به رئال، با بارسلونا وارد مذاکره شده بود.اوزیل در بخشی ازکتاب جدید خود به نام "Die Magie des Spiels" نوشته است:« پس از جام جهانی 2010، پیشنهادهای متعددی به دست من رسید. آرسنال مرا می خواست مثل بایرن، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید. همراه مدیر برنامه هایم وارد مذاکره با بایرن شدیم. آنها از اهداف باشگاه و اینکه چه حسابی روی من باز کرده اند حرف زدند که تقریبا مشابه صحبت هایی بود که با دیگر باشگاه ها داشتم. سپس راهی بارسلونا شدیم. باید بگویم که قبل از سفر به بارسلون، اطمینان داشتم که باشگاه بعدی من بارسا خواهد بود. در آن مقطع هیچ تیمی به زیبایی بارسلونا بازی نمی کرد ولی آنجا که بودم، گواردیولا حاضر نشد وارد مذاکرات شود و حتی یک پیغام ساده هم به من نداد. او حاضر نشد علاقه اش به جذب من را نشان دهد و به همین دلیل خیلی زود علاقه ام برای پیوستن به بارسا تبدیل به یاس شد.» ورزش سه این خبر را منتتشر کرد.


سوءاستفاده انتخاباتی از نام علی دایی!

عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی دایی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیرا در بعضی شهرستان‌ها، به خصوص در جنوب کشور برخی افراد سودجو با اعلام سرمایه‌گذاری آقای علی دایی در زمینه ملک و ساخت مجتمع‌های تجاری در آن شهرستان‌ها، به فریب مردم پرداخته و افرادی نیز به بهانه اینکه قرار است در آن مکان علی دایی سرمایه گذاری کند، املاکی را خریداری کردند. لازم است به اطلاع برسانم آقای دایی هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ملک و مجتمع تجاری پنهانی ندارد و اگر بنا به سرمایه‌گذاری در نقطه‌ای از کشور داشته باشد، قطعا خودشان برای امور کاری به آنجا سفر خواهد کرد و همگان مطلع می‌شوند. برخی نیز پیشاپیش با برگزاری جلسات پنهانی شبانه تبلیغاتی و انتخاباتی، مدعی شدند علی دایی از آنها در انتخابات شورا حمایت می‌کند. با تکذیب همه این اخبار، چنین فریب‌کاری‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد و از مردم عزیز هم استدعا دارد فریب اینگونه افراد را نخورند و مطمئن باشند رویه همیشگی علی دایی در عدم فعالیت سیاسی پابرجا بوده و خواهد بود.


عارف را نقد می کنیم

نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت: به نظر من شما باید امید را نقد کنید. واقعا امید بسیار عملکرد بدی داشته و در مجلس لطمه‌های زیادی خوردند و در انتخابات 96 هم لطمه خواهد زد. به شما بگویم این عملکرد آقای عارف باعث می شود که ما پس از این کت را بکنیم و ایشان را نقد کنیم. نقد ما جدی خواهد بود. جعفر زاده در پاسخ به اینکه اعضای فراکسیون امید که از ایشان راضی به نظر می رسند. گفت: خیر. اینگونه نیست. ما در بین آنها هستیم. آقای عارف اگر می خواهد مدیر یک مجموعه باشد، باید اعضای فراکسیون را تحت پوشش قرار دهد. در غیر این صورت ما ایشان را به صورت جدی نقد خواهیم کرد. آقای عارف رئیس سازمان برنامه و بودجه این کشور بود، در برنامه ششم نتوانست حتی یک پیشنهاد بدهد. چه انتظاری دارید شما؟ چطور ممکن است یک نفر رئیس یک فراکسیون باشد اما توانایی ارائه یک پیشنهاد را نداشته باشد؟ خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.


ایران و سپاه دغدغه مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد به رغم نگرانی‌های فعلی از برنامه هسته‌ای ایران، مقابله با تهدیداتی که امکان دارد از بحران سوریه حاصل شود، در اولویت دستور کار دستگاه امنیتی اسرائیل قرار دارد. چاگای زوریل دبیر کل وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه مهمترین مسئله آن‌ها مقابله با قدرت گرفتن محور شیعه در سوریه به رهبری ایران است، گفت: «سوریه آوردگاه کلیدی است زیرا عالم صغیری از همه چیز است: قدرت‌های جهانی شامل روسیه و آمریکا، بازیگران منطقه مانند ایران و ترکیه، و گروه‌های رقیب داخل یک کشور مانند دولت اسد و اپوزسیون و کردها و داعش خبرنگار تایمز اسرائیل دفتر کار زوریل را اینطور توصیف کرده است: «نقشه‌‌ای از تهران پشت سر او به دیوار نصب شده و یک کلاه مشابه کلاه‌های رسمی با آرم سپاه پاسداران در قفسه کتاب‌های اوست. اما این سوریه و جنگ آن است که ذهن او را به خود مشغول کرده است.» فارس این خبر را منتشر کرد.


ماجرای درگیری وزیر بهداشت با یک فرماندار

در سفر وزیر بهداشت به استان ایلام، قاضی زاده هاشمی در بازدید از اورژانس شهرستان بدره با فرماندار این شهرستان درگیری لفظی پیدا کرد.سفر وزیر بهداشت در استان ایلام با حاشیه هایی همراه بود و وزیر بهداشت در بازدید از مرکز اورژانس شهرستان بدره با فرماندار این شهرستان درگیری لفظی پیدا کرد.گویا در این درگیری که در خصوص امکانات درمانی بوده است، در هنگام اعتراض مردم شهرستان به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه فرماندار نیز آنها راتایید کرده و در این زمینه وزیر بهداشت فرماندار بدره را تهدید به برکناری کرده است.

تکمیلی: معاون وزير بهداشت خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «درگیری وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره طی سفر به استان ایلام» را رد کرد.


تقاضانامه دانشجویان خارج از کشور خطاب به باقری

جمعی از دانشجویان خارج از کشور نامه ای را برای تسهیل مقررات مرتبط با مشمولان قانون خدمت وظیفه عمومی، خطاب به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کردند.جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های خارج از کشور‌، با انتشار طوماری سرگشاده خطاب به ستاد کل نیروهای مسلح، خواستار ایجاد تسهیلات در حوزه قوانین خدمت وظیفه شدند.


تفسیر آیت الله مکارم درباره ناتو عربی

‌آیت‌الله مکارم شیرازی «ناتوی عربی» را دسیسه‌ای آمریکایی و صهیونیستی برای نابودی جهان اسلام دانست و گفت: سران عرب، سرنوشت سوریه، یمن، شمال عراق را می‌بینید، تا چه زمانی می‌خواهند در خواب غفلت بمانند؟آیت‌الله مکارم شیرازی - مرجع تقلید - در مراسم عزاداری حضرت صدیقه کبری (س) در مدرسه امیرالمومنین (ع) قم، با تسلیت سالروز شهادت ام ابیها (س) اظهار کرد: امروز رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت از دو استراتژی سیاسی سخن می‌گوید و مدعی می‌شود ما در خاورمیانه دو کار داریم، یکی ایجاد ناتوی عربی مستقل بدون دخالت آمریکا، اما با حمایت آن و دیگری این‌که خاورمیانه را پر از سلاح‌های کهنه و قدیمی خود کنیم و پول دولت‌های خاورمیانه را بگیرم.این مفسر قرآن کریم ادامه داد: سوریه، یمن و شمال عراق، تجربه خوبی است که دولت‌ها و ملت‌های عربی باید نسبت به آن هوشیارتر عمل کنند و در دام دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نیفتند.


توصیه آیت‌الله خاتمی برای انتخاب رئیس جمهور

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز آنچه به دور از هر سیاست و سلیقه‌ای که باید توجه داشت، حضور در عرصه‌های انتخاباتی است و دیگر این که مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که به دنبال راهی برای رفع مشکلات آن‌ها باشد.خاتمی با بیان اینکه به دولت‌های گذشته کاری ندارم، یادآور شد: در انتخابات پیش رو باید رئیس جمهوری انتخاب شود که گفتمانش گفتمان ولایت فقیه باشد.وی گفت: کشور رئیس جمهوری میخواهد که در تمام مسائل حرف ولایت فقیه را زده و طبق آن عمل کند و در انتخابات سال 96، انتخاب رئیس جمهوری باید در تراز جمهوری اسلامی و ولی فقیه باشد.


توییت عجیب مشاور رئیس جمهور

حسام الدین آشنا در صفحه توئیتر خود نوشت: هر قدر بودجه دستگاه دیپلماسی کم شود، نظامیان مجبور می‌شوند این خلاء را با اسلحه پُر کنند.


ماجرای بی احترامی به ایرانیان در ترکیه

محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه از پیگیری جدی فیلم ضرب و شتم و بی احترامی به اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ ترکیه خبر داد.طاهریان فرد روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: صحت این فیلم هنوز تایید نشده و در دست بررسی است.وی حفظ و حراست از حقوق و احترام ایرانیان را از جمله دغدغه های مهم کارگزاران کشورمان در نمایندگی های خارجی عنوان کرد و افزود: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم تا اگر شکایتی در این رابطه دارند به دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ترکیه و یا مراجع مرتبط در داخل ایران اطلاع دهند تا به طور قاطع پیگیری شود.وی اظهار کرد: وزارت امور خارجه ایران اجازه بی احترامی به اتباع ایرانی در کشورهای همسایه نداده و نسبت به هر گونه بی احترامی و ضرب و شتم واکنش متناسب و برابر قوانین و عرف روابط بین المللی نشان خواهد داد.


سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در دو پروژه

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در مراسم یادواره سرداران و فرماندهان و 230 شهید و سه شهید گمنام این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) املش با تسلیت شهادت دختر گرامی پیامبر مکرم اسلام(ص) و گرامیداشت یاد شهدا با اشاره به سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در 2 پروژه «تحریف گفتمان امام راحل» و «نفوذ» در ایران، گفت: اینکه در کشور یک دفعه فساد بیت‌المال‌خوری رخ می‌دهد همه عقبه اطلاعاتی دارد تا اعتماد مردم به نظام کاسته شود.


آزادی یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر!

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از آزادی یکی از بزرگترین قاچاقچیان حوزه مواد مخدر کشور خبر داد و گفت: این فرد سال گذشته دستگیر و حکم اعدامش را دستگاه قضا صادر کرد، اما امروز باخبر شدیم که وی با قرار وثیقه آزاد شده است.به گزارش ایسنا،علی مویدی در جلسه شورای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: در حوزه درمان مواد مخدر و دارو، شاهد وجود مافیای پیچیده‌ای در حوزه داروی متادون در استان کرمان هستیم و باید رسیدگی جدی در این زمینه صورت گیرد .وی افزود: استان کرمان در بحث مدیریت، صنعت، اقتصاد و کشاورزی از استان های نمونه کشور محسوب می شود.


هشدار AFC به داوران به خاطر حرکت جنجالی رجب زاده

بعد از حرکت جنجالی مهدی رجب زاده در دیدار برابر نماینده عربستان، یک سایت عربی مدعی شد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به داوران برای کنترل پیراهن بازیکنان هشدار داده است.به‌ گزارش پاریس نیوز عربی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم الأهلی عربستان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.مهدی رجب زاده بعد از گلی که به ثمر رساند، پیراهن خود را بالا برد که زیر آن نوشته شده بود «فاطمه، عزت عالم است.» این حرکت رجب زاده بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و سعودی داشت. سایت عربی پاریس نیوز مدعی شد کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از این حرکت رجب زاده به داوران هشدار داده است حتما قبل از بازی پیراهن‌های بازیکنان را کنترل کنند. در غیر این صورت اگر بازیکنی مانند رجب زاده چنین حرکتی را انجام بدهد، خود داوران جریمه خواهند شد.


یاسین رامین آزاد شد

«یاسین رامین» ، فرزند یکی از مسئولان دولت محمود احمدی نژاد که از تابستان امسال در حبس به سر می برد از زندان آزاد شد.ک منبع آگاه در جمعیت هلال احمر با تایید این خبر گفت: رامین، شامگاه چهارشنبه از اوین آزاد شد اما اطلاعات بیشتر را روز شنبه اعلام می کنم.وکیل مدافع یاسین رامین هم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد که فعلا قصد مصاحبه ندارد.وی در پاسخ به اینکه آیا رامین با گذاشتن وثیقه آزاد شده است یا نه، افزود:اگر به این سوال پاسخ دهم باید به سوالات دیگر هم پاسخ بدهم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۷
آقازاده ها پدر اقتصاد مملكت را درآوردن
تو رو خدا ببین کیا از اعتماد و نون و نمک حرف میزنن !!! روس ها و اعتماد ؟!؟!
ترک‌ها هیچ‌وقت نمک‌گیر کسی نمی‌شوند و تجربه ثابت کرده که شریک قابل اعتمادی نیستند
دلیل اینکه نماد ترکها گرگ هست همینه که گرگ تنها حیوانیست که رام و نمک گیر نمیشه
دولت ترکیه باید غرامت بدهد و ایران هم برای مدتی مرز رو ببنده تا حساب بیاد دستشون و از ایرانیان عذر خواهی کنن
ایرانی ها به حج امسال می روند؟
این خبر من رو خیلی ناراحت کرد و باعث تاسف است
محض اطلاع وزیر بهداشت اینکه فیلم توهین ایشون به فرماندار در فضای مجازی در دسترس می باشد...
ترکیه از پولهای ایرانی ترکیه شده . افسوس بعضی از ایرانیان انصاف نمیکنند پول در آنجا خرج میکنند واقعا حیف است . هرگوشه ایران دیدن دارد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی