بازدید 3096

دایى:آقاى برانکونیازبه تعریف من ندارد

این پرسپولیس که همه را می برد و هیچ مشکلی ندارد مگر می شود برنامه ای باشد که این تیم را بخواهد قهرمان کند؟ پرسپولیس همیشه رو به جلو حرکت کرده است. اگر برنامه داشته باشیم می توانیم این تیم را شکست دهیم. باید بازی مردانه ای را به نمایش بگذاریم. من کاری به بازی دیگر ندارم. من به عنوان مربی تیم نفت درباره برنامه بقیه نظری ندارم.
کد خبر: ۶۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 04 March 2017
سرمربی نفت تهران گفت:این پرسپولیس که همه را می برد و هیچ مشکلی ندارد مگر می شود برنامه ای باشد که این تیم را بخواهد قهرمان کند؟

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم از همین لیگ سهمیه آسیا بگیریم و به خاطر همین بازی با پرسپولیس اهمیت دارد. تیم مقابل ما نیازی به تعریف ندارد.

وی در ادامه درباره غیبت 5 پرسپولیسی افزود: به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. این قضیه به نفع ما خواهد بود. پرسپولیس بازیکن زیاد دارد. ما هم فردا باید یک گلر 18 یا 19 ساله در دروازه بگذاریم. از اول فصل خیلی چیزها نداشتیم. تازه الان هم مسائل دیگری هم پیش آمده است. ما 5، 6 بازیکن نداشتیم. از اول فصل با مسائلی درگیر بودیم و الان به اوج خود رسیده است. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد. این تیم تعدادی جوان دارد که مطمئنا فردا می خواهند خودشان را نشان دهند. همین کار ما را سخت تر می کند. تمرینات منظمی در این چند روز داشتیم. تیم ما از لحاظ فوتبالی چیزی کم ندارد. می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم اما مسائلی است که احتمال دارد ما را با مشکل رو به رو کند.

سرمربی نفت تهران درباره عاقبت مشکلات مالی این تیم و مطالبات بازیکنان خاطرنشان کرد: این اتفاق متاسفانه برای ما رخ داده و حساب ها مسدود است. این هم لطف مدیران جدید باشگاه است که مشکل مالیاتی برای ما به وجود آورده اند. یکی از مدیران بزرگ خودروسازی به یک باره سروکله اش در باشگاه پیدا می شود. مشکلات دیگری هم داریم.

وی همچنین درباره اعتصاب بازیکنان و انگیزه بازیکنان اذعان داشت: همه این مسائل در بازی فردا تاثیر گذار است.به محل تمرین راهمان ندادند و جای دیگری تمرین کردیم. بی حرمتی هایی امسال که هیچ وقت ندیده بودیم را امسال دیدیم. به ما محل تمرین نمی دهند. مشکل مالی داریم. بازیکنان حق دارند و پولشان را می خواهند. ما مشکلات زیاد داریم اما تیمی داریم که جوری پیش می رود که باید به بازیکنان بگوییم فلان ساعت بازی داریم و همان موقع بیایید. چون ممکن است پول هتل هم نداشته باشیم.
دایى:آقاى برانکونیازبه تعریف من ندارد
سرمربی نفت تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید از این مشکلات جلوگیری کند. بازیکنان مربیان باید ضمانت نامه ای داشته باشند که به مشکل نخورند. الان دیگر همه بازیکنان و مربیان با باشگاه های خود به مشکل می خورند. فصل بعد دوباره همین آش و کاسه. مدیران جدید می آیند و تیم را با مشکلات جدید رها می کنند.بازیکن خارجی شکایت می کند و طلبش را از طریق فیفا از باشگاه می گیرد اما اینجا بازیکن و مربی داخلی رای را می گیرد اما باید برود و بدود تا به نتیجه برسد.

وی  درباره وضعیت سجاد شهباززاده بیان داشت: متاسفانه سجاد شهباززاده تمرین زیادی نداشته است. بدن او یک مقدار کم دارد. از ترکیه که آمد چند روز تمرین نکرد. بعد به اعتصاب مصادف شد. باید بیشتر تلاش کند تا در ترکیب قرار بگیرد. سجاد می تواند خیلی به ما کمک کند. او هم از لحاظ اخلاقی و فنی واقعا پسر خوبی است. ما منتظریم تا مشکل ITC اش حل شود و اگر بدنی خوب باشد فردا از او استفاده کنیم.

دایی درباره نقطه قوت نفت که با نقطه ضعف پرسپولیس تلاقی پیدا کرده و همچنین گفته بود در پشت پرده می خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند گفت: فردا در بازی ببینید که چگونه بازی می کنیم. برخی اوقات حرف های ما تحریف می شود. این پرسپولیس که همه را می برد و هیچ مشکلی ندارد مگر می شود برنامه ای باشد که این تیم را بخواهد قهرمان کند؟ پرسپولیس همیشه رو به جلو حرکت کرده است. اگر برنامه داشته باشیم می توانیم این تیم را شکست دهیم. باید بازی مردانه ای را به نمایش بگذاریم. من کاری به بازی دیگر ندارم. من به عنوان مربی تیم نفت درباره برنامه بقیه نظری ندارم.

دایی در پایان درباره حضور در کنکور دکتری گفت: این یک انگیزه شخصی بود که در آزمون دکتری شرکت کردم. 11 سال بود که درس نخوانده بودم. به هیچ عنوان دنبال چیز دیگری نبودم. من در این جامعه زندگی می کنم. من جامعه اروپایی و آمریکایی و عربی و اروپایی را درک کرده بودم و دنبال چیز خاصی نیستم. تنها حضورمن در این کنکور شخصی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها