بازدید 2748
توزیع پرتقال‌های مصری هنوز آغاز نشده

عرضه گسترده میوه‌های قاچاق

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه پرتقال‌های مصری وارداتی هنوز آغاز نشده است، از توزیع گسترده میوه‌های قاچاق با ۴ برابر قیمت تمام شده، در آستانه نوروز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 10 March 2017
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه پرتقال‌های مصری وارداتی هنوز آغاز نشده است، از توزیع گسترده میوه‌های قاچاق با ۴ برابر قیمت تمام شده، در آستانه نوروز خبر داد.

سیدحسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بازار میوه آرام و راکد است، اظهار داشت: این روزها اولویت خرید مردم اجناسی مانند لباس است و آنان فعلا به دنبال خرید میوه شب عید نیستند.  

وی همچنین با اشاره به اینکه پرتقال‌هایی که دولت وارد کرده، در سردخانه دپو شده‌ و هنوز توزیع آنها آغاز نشده است، گفت: در حال حاضر تمام پرتقال‌های خارجی که در بازار عرضه می‌شوند، قاچاق هستند که بخشی از آنها را در ظروف میوه‌های ایرانی و به نام محصول داخلی عرضه می‌کنند؛ ضمن اینکه این میوه‌ها حدود ۴ برابر قیمت تمام شده به مصرف کنندگان عرضه می شوند.  

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: هم اکنون میوه هایی مانند نارنگی پاکستان، انگور شیلی، گلابی آمریکایی، زردآلو و گیلاس آفریقایی، انبه، آلو و بسیاری دیگر؛ محصولات قاچاقی هستند که خریداران و فروشندگان خارج از میدان مرکزی میوه و تره بار، همدیگر را ملاقات کرده و معامله می‌کنند.

مهاجران اضافه کرد: ماموران و بازرسان دولتی سختگیری های زیادی در این زمینه می کنند، کشفیات هم زیاد است؛ اما حتی اگر محصولات عرضه کنندگان میوه های قاچاق دو تا سه بار توقیف شود و یک بار بتوانند آن را بفروشند، زیانشان جبران می شود و سود می کنند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار