بازدید 16028
۶
گزارش کارشناسی اشتباهات داوری بازی تاریخی بارسا - پاری سن ژرمن

داور ترکیه ای؛ شریک بزرگ معجزه بارسلونا+عکس

علیرغم اشتباهات فراوان و تاثیرگذار آیتکین، نمی توان کیفیت فنی بالا و روحیه فوق العاده بارسا برای بازگشت به جریان بازی را کتمان کرد اما بدون این خطاهای واضح در قضاوت یقینا چنین حماسه ای درنوکمپ برای بارسا خلق نمی شد.
کد خبر: ۶۷۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰ 11 March 2017
 با گذشت 2 روز از معجزه نوکمپ، هنوز هم حرف و حدیث های فراوانی در مورد تاثیر مهم اشتباهات داوری در خلق این نتیجه شگفت انگیز به گوش می رسد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته رسانه های معتبر اروپا و اسپانیا به نظر می رسد علاوه بر تلاش فوق العاده و کیفیت بی نظیر بارسا در دیدار چهارشنبه شب، اشتباهات داوری نیز در خلق این حماسه بی تاثیر نبوده است.​​​​​​​ جایی که چندین بار این فرصت توسط آیتکین به اشتباه در اختیار بارسلونا قرار گرفت تا پاریسی ها را تحت فشار قرار دهد و سرانجام تیر نهایی را در ثانیه های آخر شلیک کند.

عمده اشتباهات تاثیرگذار داور را در بندهای زیر مرور کنید.

اعلام ضربه پنالتی روی نیمار؛ اشتباه
 اولیور، کارشناس داوری نشریه مارکا حرکت توماس مونیر روی نیمار را خطا نمی داند و با توجه به عدم عمد بودن متوقف شدن نیمار، بهترین تصمیم ادامه بازی بوده است.
 

 

  
این ضربه پنالتی توسط مسی تبدیل به گل شد و بارسا سومین گل خود را در دقیقه 51 به ثمر رساند.
 
اعلام ضربه پنالتی روی سوارز؛ اشتباه
 این بار نیز نظر کارشناس مارکا با نظر آیتکین متفاوت است و اولیور معتقد است سوارز خودش را به زمین زده و مارکینیوش نیرویی که باعث بر هم خوردن تعادل مهاجم بارسا شود را به وی وارد نکرده است.
 

 


این بار نیمار در دقیقه 91 این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بارسا برای صعود تنها به یک گل نیاز داشته باشد.
 
عدم اعلام خطای هند ماسکرانو؛ صحیح
 آندوخار اولیور روی این صحنه با نظر آیتکین موافق است و خطای هند ماسکرانو را غیرعمدی دیده و آن را خطای پنالتی نمی داند و ادامه مسابقه را بهترین تصمیم می بیند.
 

 


این صحنه در دقایق ابتدایی بازی و بعد از گل اول بارسا رخ داد.
 
عدم اعلام پنالتی خطای ماسکرانو روی دی ماریا؛ اشتباه
 
همانطور که خود ماسکرانو در پایان بازی اعتراف کرد، صد در صد در محوطه جریمه خطای پنالتی رخ داده است و آیتکین روی این صحنه نیز تصمیم صحیحی نگرفته است.
  

 

 
خطای ماسکرانو روی هموطن خود در دقیقه 85 و قبل از طوفان 7 دقیقه ای میزبان رخ داد.
 
علیرغم اشتباهات فراوان و تاثیرگذار آیتکین، نمی توان کیفیت فنی بالا و روحیه فوق العاده بارسا برای بازگشت به جریان بازی را کتمان کرد. 
با این تفاسیر، اخبار زیادی مبنی بر احتمال محرومیت این قاضی جنجالی به گوش می رسد و نشریه مارکا نیز در خبری اذعان داشت که احتمالا تا پایان فصل جاری لیگ قهرمانان شاهد قضاوت آیتکین نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
داور وسط فقط یک اشتباه تأثیرگذار داشت و آن اعلام پنالتی روی سوارز بود؛ چرا که پنالتی برروی نیمار را داور پشت دروازه اعلام کرد و بنظر بنده عدم اعلام پنالتی روی دی ماریا صحیح بود.
داور ترک ولی آلمانی بود
داور دیگه شورشو در آورد همه اشتباها به کنار خطا روی دی ماریو که دیگه بدیهی و مسلم بود ظاهرا بارسا باید به هر طریقی بود باید بالا میرفت!!!
امان از دست رجب اردوغان
یک بار نشد ما یه بازی رو ببریم نگن اشتباه داوری بوده وقتی که میبازیم میگن بارسا ضعیف شده وقتی میبریم میگن اشتباهات داوری بوده وقتی که بدون استباه داوری میبریم هیچ کس صداش در نمیاد نه تبریک میگن نه چیزی منتظر میشن زمان بگذره که بعد با گذشت زمان بگن اووووووو یادش بخیر میدونی این بازی مال کی بود فکر میکنن با گذشت زمان میتونن برد ما رو بپوشونن
بمیرم برای رئالی ها که دارن از حسودی می میرن.........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی