بازدید 1434

حزب‌الله لبنان انفجارهای تروریستی دمشق را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی روز شنبه در نزدیکی مقبره "باب الصغیر" دمشق را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن منجر شد، محکوم کرد.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 12 March 2017

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی روز شنبه در نزدیکی مقبره "باب الصغیر" دمشق را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایت شنیع که مسلمانان را هدف قرار داد دلیلی بر دور بودن این تروریست‌ها از خدا و رسولش و پیروی آن‌ها از عقاید تکفیری است.

در این بیانیه آمده است: گروه‌های تروریستی جنایتکار که تعدادشان کم نیست تفکر واحدی دارند که با تمامی قوانین و ارزش‌های اخلاقی در تضاد است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب‌الله خواهان متحد شدن تلاش‌ها و بسیج امکانات برای از بین بردن این گروه‌هاست که برخی طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای اجرای طرح‌های جهنمی خود آن‌ها را به کار می‌گیرند؛ طرح‌هایی که هدف آن ایجاد دو دستگی در منطقه و از بین بردن روحیه مقاومت است.

در این بیانیه تأکید شده است: این گروه‌های جنایتکار هرگز حب مردم نسبت به اهل بیت رسول خدا (ص) را از بین نخواهند برد و نمی‌توانند مانع رفتن میلیون‌ها تن از زائران به عتبات مقدس شوند. این گروه‌ها هرگز نمی‌توانند مسیر تاریخ را که در جهت پیروزی حتمی مردم و رهبران سوریه علیه تروریسم پیش می‌روند منحرف کنند.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه به خانواده‌های شهدای عراقی و دیگر زائرانی که در این انفجار شهید شدند، تسلیت گفت.

روز شنبه دو انفجار در نزدیکی قبرستان "باب الصغیر" در دمشق سوریه رخ داد که در جریان آن ده‌ها تن از جمله ۴۰ زائر عراقی کشته و بیش از ۱۰۰ تن نیز زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان