بازدید 5035
صبح امروز

محسن رضایی با مراجع قم دیدار کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در سفر به شهر قم با برخی از مراجع عظام تقلید و استادان حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 30 March 2017
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در سفر به شهر قم با برخی از مراجع عظام تقلید و استادان حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(پنجشنبه دهم فروردین) پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با برخی از مراجع عظام تقلید و استادان حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رضایی در این سفر با آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت الله گرامی قمی، آیت‌الله  جوادی آملی از مراجع عظام تقلید و همچنین  آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله مقتدایی و آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها، علما و مراجع عظام حوزه علمیه نگرانی‌های خودرا درباره وضعیت اقتصادی وفرهنگی جامعه اظهار کردند تا به اطلاع مقامات مسئول کشور رسانده شود.

محسن رضایی نیز ضمن تبریک حلول ماه رجب و فرارسیدن سال نو،  با تشریح اوضاع منطقه، جبهه مقاومت و تحولات داخلی، نقش آفرینی بیشتر علما و حوزه‌های علمیه را در تحقق شعار سال و بهبود وضعیت تولید و اشتغال خواستار شد.

وی در دیدار با آیت‌الله سبحانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و سال نو، گفت: در آغاز سال جدید، رهنمون‌های مراجع محترم، بهترین  هدیه و عیدانه برای مسئولان نظام است و ان‌شاء‌الله توفیق داشته باشیم که  به این نصایح و رهنمودها، جامه عمل بپوشانیم.

آیت الله جعفر سبحانی نیز با ذکر  خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس که سرلشکر محسن رضایی در سمت فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع رزمندگان استان اصفهان سخنرانی کرده بود، گفت: بیانات آن روز  شما و اخلاص رزمندگان اسلام، از خاطر من فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله  سبحانی همچنین به مشکل کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و از محسن رضایی خواستند در جایگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت  با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره‌اندیشی کنند.

رضایی نیز با اشاره به علل کاهش ارزش پول ملی  تصریح کرد: یکی از آثار اجرایی شدن سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری،  صیانت و حفظ ارزش پول ملی است که امیدواریم دولت و مجلس، قوانین مرتبط با این حوزه را هر چه زودتر و کارشناسانه‌تر  تصویب و اجرا کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنینی با حضور در بنیاد بین‌المللی اسرا با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، رضایی با تبریک حلول ماه رجب و فرارسیدن سال نو، دیدار با آیت الله جوادی آملی و شنیدن رهنمون های ایشان را موهبت و عیدانه‌ای معنوی دانست.

آیت‌الله جوادی آملی نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک ماه رجب به وی و هیئت همراه گفت: ما به لطف انقلاب اسلامی از زمین به آسمان رفته‌ایم، اما آسمان هم دارای درجات و مراتبی است. کسانی که دوره جاهلیت رژیم سابق را ندیده‌اند، قدر این نظام را نمی‌دانند.

آیت‌الله جوادی آملی افزود: بخش وسیعی از عمر ما گذشته است و اگر از تجارب خود استفاده کنیم، می‌توانیم نظام خود را بهشتی‌تر کنیم. در پایان  این دیدار، محسن رضایی و هیئت همراه ، نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله جوادی آملی اقامه کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل