بازدید 17369
دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با مراجع تقلید؛

درخواست حضرت آیت الله سبحانی از محسن رضایی / آیت الله جوادی آملی: به لطف انقلاب از زمین به آسمان رسیده ایم / کسانی که دوره رژیم سابق را ندیده اند، قدر این نظام را نمی‌دانند

آیت الله سبحانی همچنین به مشکل کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و از دکتر محسن رضایی خواستند در جایگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره اندیشی کنند... آيت الله جوادي آملي تأکید کردند: بخش وسیعی از عمر ما گذشته است و اگر از تجارب خود استفاده کنیم، می توانیم نظام خود را بهشتی‌تر کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 30 March 2017
دکتر محسن رضایی با آیات عظام جعفر سبحانی و جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش «تابناک»؛ صبح روز پنجشنبه، دکتر محسن رضایی با حضور در دفتر آیت الله العظمی جعفر سبحانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار، دکتر محسن رضایی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و سال نو گفت: در آغاز سال جدید، رهنمون های مراجع محترم، بهترین هدیه و عيدانه برای مسئولان نظام است و انشاءاالله توفیق داشته باشیم، به این نصایح و رهنمودها، جامه عمل بپوشانیم.
 
آیت الله جعفر سبحانی نیز با ذكر خاطره ای از دوران دفاع مقدس که سرلشکر محسن رضایی در سمت فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع رزمندگان استان اصفهان سخنرانی کرده بود، گفت: بيانات آن روز شما و اخلاص رزمندگان اسلام، از یاد من فراموش نمی شود.

آیت الله سبحانی همچنین به مشکل کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و از دکتر محسن رضایی خواستند در جایگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره اندیشی کنند.
 
دکتر محسن رضایی نیز با اشاره به علل کاهش ارزش پول ملی تصريح كرد: یکی از آثار اجرایی شدن سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، صیانت و حفظ ارزش پول ملی است که امیدواریم دولت و مجلس، قوانین مرتبط با این حوزه را هر چه زودتر و كارشناسانه تر تصویب و اجرا کنند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز نیز با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقليد دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار، دکتر محسن رضایی با تبریک حلول ماه رجب و فرارسیدن سال نو، دیدار با آیت الله جوادی آملی و شنیدن رهنمون های ایشان را موهبت و عیدانه اي معنوي دانست.     

آیت الله جوادی آملی نيز ضمن خوش آمدگویی  و تبريك ماه رجب به دکتر محسن رضایی و هیأت همراه گفت: ما به لطف انقلاب اسلامی از زمین به آسمان رفته ایم؛ اما آسمان هم دارای درجات و مراتبی است. کسانی که دوره جاهلیت رژیم سابق را ندیده اند، قدر این نظام را نمی دانند.

آيت الله جوادي آملي افزودند: بخش وسیعی از عمر ما گذشته است و اگر از تجارب خود استفاده کنیم، می توانیم نظام خود را بهشتی‌تر کنیم.

در پایان این دیدار، دکتر محسن رضایی و هيأت همراه، نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله العظمی جوادی آملی اقامه کردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار