بازدید 12229

بزرگترین معدن طلا چین کشف شد

گروه طلا شاندون، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد، بزرگترین معدن طلا با حدود 380 تن طلا در چین کشف شد. بنا به گزارش رسانه های محلی، معدن طلا ژیلینگ در شرق چین، به مساحت 2 هزار متر طول در 67 متر عرض، می تواند 40 سال با ظرفیت کامل طلا تولید کند.
کد خبر: ۶۸۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 30 March 2017
گروه طلا شاندون روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد، بزرگترین معدن طلا با حدود 380 تن طلا در چین کشف شد. بنا به گزارش رسانه های محلی، معدن طلا ژیلینگ در شرق چین، به مساحت 2 هزار متر طول در 67 متر عرض، می تواند 40 سال با ظرفیت کامل طلا تولید کند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia today، این معدن در منطقه Laizhou-Zhaoyuan در شمال غربی شبه جزیره جیائودانگ واقع در شاندونگ شرقی چین واقع شده است. این منطقه دارای بزرگترین ذخایر طلا در کشور می باشد.

بزرگترین معدن طلا چین کشف شد

چین پس از ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایتالیا و فرانسه پنجمین ذخایر طلا در جهان را داراست. تخمین زده می شود این معدن معادل 20 درصد از 1843 تن ذخایر طلا کشور را در خود جای داده باشد.

در جولای 2015، چین پس از 6 سال پرده از راز مقادیر ذخایر طلای کشورش برداشت. این کشور از آخرین به روز رسانی آمار و ارقام در سال 2009، 57 درصد افزایش ذخایر داشته است.

در نوامبر همان سال، دومین اقتصاد بزرگ جهان اعلام کرد، یکی دیگر از ذخایر وسیع طلای کشورش را در بستر دریا و در دریای شرق چین کشف کرده است.

در آن زمان رسانه های چینی اذعان کردند در عمق 2 هزار متری دریا، 470.47 تن طلا کشف کردند که حتی بزرگتر از اکتشاف این هفته چین بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار