بازدید 4393
۱
سوژه

پرسپولیس سرمایه اخراجی‌اش را به امان خدا رها کرد

شیوه حرفه ای این است که بازیکنی که سرمایه باشگاه است و باشگاه برای قرارداد او پول هنگفتی پرداخته ، حتی در زمان تنبیه هم در اختیار باشگاه باشد تا حداقل تحت نظر باشگاه تمرین کند تا اگر در پایان فصل در لیست فروش قرار گرفت، باشگاه بتواند روی پول فروش او حساب کند
کد خبر: ۶۸۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 01 April 2017
باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای رامین رضاییان که مورد غضب سرمربی خارجی تیم قرار گرفته است، دارد؟

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از خبرآنلاین؛ معمولا در فوتبال دنیا اینگونه مرسوم است که اگر بازیکنی به دلیل خطایی که انجام داده توسط سرمربی باشگاه تنبیه می شود و در اختیار باشگاه قرار می گیرد، باشگاه او را به تیم ب یا تیم جوانانش می فرستد تا در مدتی که دوره تنبیه خود را می گذراند، باز هم تحت نظر باشگاه و در بخشی دیگر از آن تمرینات خود را دنبال کند. در حقیقت در باشگاههای حرفه ای دنیا معنای تنبیه یک بازیکن از سوی سرمربی، رها گذاشتن او برای تفریح یا حتی تمرین انفرادی نیست. این اتفاقی است که در کشور ما و اقلا در معدود مواردی که سرمربی آن قدر قاطعیت دارد که یک بازیکن را تنبیه کند دیده نمی شود. 

پرسپولیس سرمایه اخراجی‌اش را به امان خدا رها کرد

رامین رضاییان یکی از این موارد است؛ بازیکنی که در اردوی امارات به خاطر درگیری به هم‌تیمی‌اش مورد غضب سرمربی قرار گرفت و از تمرینات این تیم اخراج شد. رامین همان روز برخلاف علیپور که او هم از تیم اخراج شده بود، به تهران بازنگشت و دو سه روزی را در امارات گذراند. پس از آن هم وقتی در تهران و در جلساتی که با مدیران باشگاه داشت، متوجه شد سرمربی همچنان نمی خواهد او را به تمرینات راه بدهد، به تمرین انفرادی روی آورد. احتمالا هیچ کدام از مدیران باشگاه هم به او دستوری برای حضور در تمرینات تیم های دیگر باشگاه ندادند. 

پس از گذشت یک هفته هم اردوی تیم ملی شروع شد و تا سه شنبه که بازی تیم ملی مقابل چین انجام شد، این بازیکن در اختیار تیم ملی بود. پس از آن روز باز هم باشگاه تلاشی برای حضور او در باشگاه پرسپولیس و تمرین با تیم های پایه این باشگاه نکرد و رامین هم راهی کیش شد تا هم آنجا تمرینات انفرادی اش را انجام دهد و هم مثلا در کنسرت فرزاد فرزین حاضر شود و از حضورش در این کنسرت در صفحه شخصی اش عکس بگذارد!

در این میان قطعا باشگاه پرسپولیس حسابی متضرر خواهد شد؛ شیوه حرفه ای این است که بازیکنی که سرمایه باشگاه است و باشگاه برای قرارداد او پول هنگفتی پرداخته است، حتی در زمان تنبیه هم در اختیار باشگاه باشد تا حداقل تحت نظر باشگاه تمرین کند تا اگر در پایان فصل در لیست فروش قرار گرفت، باشگاه بتواند روی سرمایه ای که از فروش او به دست می آورد حساب کند. این نکته اما به نظر می رسد از نظر مدیران و مسوولان باشگاه پرسپولیس دور مانده است که یک بازیکنشان را به راحتی رها کرده اند تا برای خودش برنامه بریزد و بگردد و تفریح کند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه آقای برانکو خیلی کینه ای است وگرنه این همه لجبازی چه معنایی دارد مگر فوتبال کسی را نابود کردن هنر می خواهدبس کن آقای برانکو به فکر تیمت باش که همیشه در آخر هر تورنمنتی کم میاورد به فکر رفع این مشکلات باش رامین رضائیان اگر نبور بازی با نفت آبادان در آزادی هم مساوی می شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار